کد خبر: ۵۱۷۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان گفت: مأمورین یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان زاهدان با بررسی اطلاعات دریافتی موفق شدند تعداد ۴۰ نفر شتر قاچاق را کشف کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «حیدر میرزایی» مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: مأمورین یگان ویژه نیروی انتظامی شهرستان زاهدان با بررسی اطلاعات دریافتی موفق شدند تعداد ۴۰ نفر شتر قاچاق را کشف و دو نفر قاچاقچی را نیز دستگیر کنند.

او  افزود: این تعداد دام در مکانی در کوه‌های اطراف یکی از روستا‌های نزدک شهر زاهدان شناسایی شد که با بررسی به عمل آمده مشخص شد که قاچاقچیان با شگرد خاص و با پلاک‌های نامعتبر دام را از پاکستان وارد کشور کرده و سپس به عنوان دام بومی آنرا عرضه می‌کردند.

میرزایی تصریح کرد: با شروع رسیدگی به پرونده در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زاهدان، از دستگاه‌های متولی در خصوص بهداشت و پلاک دام‌ها استعلام به عمل آمد و نهایتا مجوز حمل بهداشتی توسط دامپزشکی و پلاک‌ها توسط جهاد کشاورزی تأیید نشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شعبه رسیدگی کننده با توجه به مدارک موجود و بازجویی انجام شده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط شتر‌های مکشوفه، متهم ردیف اول را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریال و متهم ردیف دوم را به پرداخت ۸۱۵ میلیون و ۴۸۵ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
چقد سختگیرانه
نظر شما
ادامه