کد خبر: ۵۱۵۵۹
تعداد نظرات: ۴۰ نظر
گفت‌وگوی اختصاصی حکیم مهر با «دکتر بهنام غفارزاده» چشم‌پزشک تبریزی:
«دکتر بهنام غفارزاده» افزود: آماده همکاری برای برگزاری دوره آموزشی جراحی چشم برای دامپزشکان هستم اما متاسفانه خود دامپزشکان همکاری نمی‌کنند ...
 

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: چند روز پیش بود که عمل آب مروارید چشم بر روی یک قلاده سگ بی‌سرپرست در تبریز توسط «دکتر بهنام غفارزاده» چشم پزشک و جراح انجام شد. پس از انتشار خبر این اتفاق در حکیم مهر، نظرات مختلف و بعضاً مخالفی از سوی مخاطبان دامپزشک این رسانه عنوان شد که در نهایت واکنش دکتر غفارزاده را به دنبال داشت.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری حکیم مهر، با بیان اینکه تمام فرایند جراحی سگ زیر نظر دامپزشک انجام شده است، گفت: «بنده به تنهایی حیوان را جراحی نکردم و امور کنترلی این جراحی را یک دامپزشک انجام داده است؛ ما کاری را انجام دادیم که دامپزشکان آن را انجام ندادند و در واقع مجبور به انجام آن شدیم.»

دامپزشکان به تمسخر گفته بودند خروس را میخورند، نه اینکه چشم آن را عمل کنند!

دکتر غفارزاده ضمن اشاره به جراحی‌های گذشته خود روی خروس یا اردک، تصریح کرد: «این حیوانات نیز از پایتخت برای جراحی به تبریز آمده بودند. صاحبان آنها در تهران به چند مرکز مراجعه کرده بودند که حتی به تمسخر به آنها گفته شده بود که سر خروس را می‌برند و می خورند، نه اینکه چشم آن را عمل کنند!»

۸ میلیون تومان برای عمل هر چشم این سگ خواسته بودند

وی خاطرنشان کرد: «در خصوص این سگ نیز در تهران اعلام کردند که به او لنز نخواهند داد و برای عمل هر چشم او نیز مبلغ ۸ میلیون تومان طلب خواهند کرد.»

همکار دامپزشک، پول بیهوشی و وسایل را دریافت کرد

این چشم‌پزشک در پاسخ به کامنتی که گفته بود آیا این پزشک حاضر است انسان را نیز رایگان جراحی کند، گفت: «اگر بیمار وضعیت مناسبی نداشته باشد، چرا او را عمل نکنم؟ در حوزه پزشکی انسان و حیوان که فرقی ندارند. در مورد این سگ نیز همکار دامپزشک پول بیهوشی، وسایل و ... را دریافت کرد اما من حق‌العمل جراحی را از آنجا که کار من نیست، نمی‌گیرم، چون من دامپزشک نیستم که بابت عمل حیوانات پول بگیرم. همواره از این دست اعتراضات وجود دارد کما اینکه اگر کاری انجام ندهید، اعتراض نمی‌شود.»

اعلام آمادگی برای آموزش جراحی چشم حیوانات به دامپزشکان

وی در پاسخ به این سوال که چرا برای دامپزشکان دوره آموزشی جراحی چشم برگزار نمی‌کند، توضیح داد: «بنده آماده همکاری هستم اما متاسفانه خود دامپزشکان همکاری نمی‌کنند. در دانشگاه آزاد تبریز که رشته دامپزشکی دارد، پیشنهاد دادیم که یک مرکز چشم برای حیوانات ایجاد کنیم و بنده آموزش‌های لازم را در دانشکده ارائه کنم تا به مرور مثلا ۲ نفر از دامپزشکان آموزش ببیند و بتوانند چشم حیوانات را به راحتی عمل کنند. حتی بنده پیشنهاد دادم که این سگ را نیز در دانشگاه عمل کنیم تا دامپزشکان و اعضای هیات علمی ببینند. پیشنهاد من این بود که در ابتدا وسایل را خودم بیاورم اما بعدا باید تجهیزات مورد نیاز از جمله میکروسکوپ و دستگاه دکو را خریداری کنند که فعلا جوابی نگرفتیم.»

تکنیکی که بنده چشم چشم پرندگان را عمل می‌کنم، خاص خودم است

وی در پاسخ به نظر دیگری در خصوص اینکه اردک و خروس بدون لنز قادر به دیدن نیستند، تصریح کرد: «در دنیا هم لنزی برای اردک، خروس و طوطی نیست و عمل هم می‌شوند. یعنی به این شکل نیست که طوطی عمل نشود، با اینکه لنزی هم وجود ندارد. نظر دیگر هم این بود که اردک و خروس را باید با دستگاه دکو عمل کنند. در حالی که چشم اردک به اندازه دستگاه دکو نیست. تکنیکی که بنده عمل می‌کنم خاص خودم است. روشی را انتخاب کردم که بتوانم با وجود کوچکی چشم، آب مروارید را عمل کنم. اما حیوانات بزرگتر را با دستگاه دکوی انسان عمل می‌کنیم و برای این سگ هم لنز گذاشتیم.»

ساخت لنز برای حیوانات کوچک برای اولین بار در جهان

دکتر غفارزاده با بیان اینکه با شرکت‌های ایرانی در حال رایزنی هستیم تا برای حیوانات کوچک برای اولین بار در جهان لنز درست کنیم، خاطرنشان کرد: «به فکر این هستیم که در واقع چیزی را که وجود ندارد، درست کنیم. قطعا بینایی اردک و خروسی را که عمل کردیم، در حد استاندارد قبل نیست اما از آنجاکه آنها حیوانات خانگی هستند و خطری آنها را تهدید نمی‌کند، تا دید در حد ۲ متر نیز قابل قبول است.»

چشم خروس یک وکیل را نیز عمل کردیم

وی ادامه داد: «اخیراً یک چشم خروسی را که متعلق به یک وکیل بود، عمل کردیم و ۶ ماه بعد صاحبش دوباره خروس آورد تا چشم دیگر آن را نیز عمل کنیم که این نشان از رضایت او از جراحی داشت.»

دکتر غفارزاده در پایان در خصوص حال عمومی سگ، گفت: «این سگ چند روز است که عمل شده و هنوز او را ویزیت دوباره نکردم. اگرچه عمل او بسیار سخت بود، اما هیچ مشکل خاصی در زمان جراحی به وجود نیامد. این جراحی در حالی حدود ۳ ساعت طول کشید که بنده در این مدت ۱۵ عمل انسانی انجام می‌دهم.»

 

خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دکتر دی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
13
8
واقعا آفرین .....
بنظرم عالی ترین جریان رو بیان کردن
دامپزشکان بجای عیب و ایراد عبرت بگیرن
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
کار این پزشک حرفه ای نیست و آسیب به حرفه دامپزشکی است .
خیلی از همکاران ما چشم حیوانات را عمل میکنند .
اون آقای دکتر دامپزشک که گفته ببر بکش شرایط اقتصادی رو در نظر گرفته که مقرون به صرفه نیست چند میلیون هزینه خروس چن هزار تومنی کرد .
ما دامپزشکا پزشکی رو خیلی خوب بدلم . اینو از امتحانات علوم پایه که دامپزشکا اجازه دارن در بخش پزشکی شرکت کنن میگم که نفرات برتر دامپزشکا هسنتد .
حالا که ما پزشکی رو خوب بلدم خوبه بیایم وارد حرفه پزشکی بشیم و درمان کنیم پولم نگیریم . شما دوست پزشک چه حسی بت دست میده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
معلومه که هنوز دانشجو هستی که میگی دامپزشکان علوم پایه رو جز نفرات برترن
علوم پایه از اسمش مشخصه ، تخصص های بالینی و جراحی صد درجه با علوم پایه متفاوتند
دامپزشکان در یک نقطه ساکن هستند و فقط منتظرند پزشک یا هر فردی دیگری از رشته های دیگر کاری در دامپزشکی انجام دهد تا با حرف دنبالش کنند
دانشجوی دامپزشکی محترم که هنوز فرق جراحی انسانی و دامی را نمیدانی باید کمی فکر کنی که در روز هزاران خروس برای نهار و شام شخص شمت کشته میشوند و توسط شما میل میشوند پس ارزش جان دام و طیور در حد مقایسه با انسان نیست و نهایتا در صورت عدم درمان کشتار خواهند شد ایا شما در صورت درمان نکردن انسان قادر به کشتارش هستی ؟؟
حرفه ای گفتنت هم واقعا قشنگ بود
دامپزشکی فاتحه اش خوندس پس لطفا ژست دامپزشک اروپایی رو نگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ناشناسی که انقدر دقیق بین علوم پایه و بالینی درجه تعیین می کنی اون وزارت بهداشته که همه چیز رو برای پزشکا مصادره کرده طوریکه حتی کسی انتقادی هم نمیتونه بکنه هر وقت هم گندکاراتون در میاد به طور خودجوش از تمام رسانه ها فیلم و مستند و... درباره ی فداکاری پزشکا در میاد ، شما بیمار رو اسما نمیفرستید کشتارگاه ولی بیمارستان هاتون رسما کشتارگاه هستن ، دامپزشکا با همین وضعیتشون از شما پزشکا ....... علم خیلی بیشتری دارند ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
7
9
دورود فراوان بر شما که گوشه ای از دامپزشکی را که از آن غفلت شده بود یاد آور مینمایید. بعنوان یک دانشگاهی من کار حضرتعالی را تقدیر مینمایم. چشم دامپزشکی علمی بسیار وسیع میباشد که تفاوت های زیادی با چشم پزشکی انسانی دارد ولی بخصوص در حیوانات کوچک نقاط مشترک زیاد است. در دانشکده های دامپزشکی معتبر دنیا دپارتمان مستقل چشم وجود دارد ولی از آنجاییکه دانشکده های دامپزشکی در ایران استاندارد علمی را فاقد میباشند برخی از دپارتمانها را ندارند مثل دپارتمان سم شناسی که اهمیت بسیار زیادی دارد. دامپزشکان بخصوص در آن منطقه باید از این موقعیت استفاده نمایند و از وجود حضرتعالی بهره کامل را ببرند. موفق باشید و دلسرد نشوید.
رزیدنت رادیولوژی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
4
18
سلام
کاش همکار محترم آقای دکترغفارزاده یه تحقیقی میکردن و این حرف رو نمیزدن..
استاد بزرگ دکتر ابرکار همین جراحی رو روزانه دارن انجام میدن , اینکه هزینه اش هر چقدر هست به خود دامپزشکان ربط داره دیگه..
این کار ایشون مصداق بارز دخالت غیر حرفه ای هستش , خیلی از ماها هم میتونیم خیلی از کارهای مربوط به پزشکی رو انجام بدیم..
آقای دکتر احتمالا پیش خودشون گفتن خب حالا خروسه دیگه یا سگه مثلا...!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
دقیقا
پس از این به بعد هم جراح های دامپزشک اعمال جراحی انسان رو با این استدلال که پزشکان پول میگیرند رایگان انجام بدند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
14
خودتون می گین دامپزشک‌ نیستم که پول بگیرم ، پس یعنی یه دامپزشک وارد حیطه ی کاری شما بشه و چون پزشک نیست بدون پول جراحی انجام‌ بده برخورد بعدی جامعه ی چشم پزشکان جالب خواهد بود
پاسخ ها
دکتر هاشمی
| Germany |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
متاسفانه برخی پزشکان چنان احساس حق میکنند که در دامپزشکی نظر بدن یا دخالت کنند که حد نداره.از همه بدتر اقمار پزشکان مثل ،خانواده ایشان،پذیرش بیمارستان، منشی مطب،دستیار ها،آژانس بیمارستان این افراد وقتی به کلینیک دامپزشکی مراجعه میکنند گاهی طوری حق به جانب حرف میزنن که انگار ما مراجعه کردیم..اصولا اجازه دست زدن به حیوان ندارند مگر زیر پرچم یک بیمارستان یا کلینیک دامپزشکی تحت نظرات دکتر دامپزشک
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
9
آقای دکتر م.الف (هیئت علمی دانشگاه آزاد کرج)
آقای دکتر م.ر (دوره دیده افتالمولوژی دامپزشکی از سوییس)
آقای دکتر ه.ف (دوره دیده افتالمولوژی دامپزشکی از انگلستان)

به صورت روتین این کار رو در مطب و بیمارستان های خصوصی تهران بارها انجام داده و میدهند
پاسخ ها
دکتر هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
سلام این عزیزان رو همه میشناسن چرا مخفف کردید.مگه کار بدی کردن.
ناشناس
| Hong Kong |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
حکیم مهر لطفاً با این افراد مصاحبه انجام گیرد و معرفی شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
3
20
حرف منطقی رو اون دکتر دامپزشکی که گفته سرش رو میبریم زده.
توی بحث درمان حیواناتی که گوشتشون قابلیت مصرف داره بحث هزینه و فایده یک درمان نقش اساسی در تعیین پروتکل درمان دارد.
چند میلیون خرج چشم یک خروس چند هزارتومنی کردن عقلانی و منطقی نیست.
اونم چشمش
انگار میخواست نوه هاش رو ببینه و نمیتونست!!
پاسخ ها
دامپزشک
| Italy |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
عالی گفتید
ناشناس
| Belgium |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
کاملا حرفتون درست و منطقی هست
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
واقعا درستش همینه . اون آقای دکتر دامپزشک شرایط اقتصادی در نظر گرفته .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ!
به نظر من بهترین کامنت سال باید انتخاب بشه.
دکتر هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
5
با سلام کارشون قابل ستایشه ولی الان این همه دامپزشک موفق و دلسوز دارن روی چشم کار میکنند ولی متاسفانه بعلت فروتنی خبری ازشون منتشر نمیشه .برای اینکه دامپزشک ها با هم نیستند و جز تخریب هم کاری نمی کنند.
دکتر غفاری، دکتر فقیهی،دکتر رجایی،دکتر ابرکار،دکتر فتاحیان و خیلی های دیگه که من حضور ذهن ندارم ولی دارن کار میکنن و خدمت میکنن
امیدوارم روزی بشه از پیشرفت همکار لذت ببریم و سعی در حمایت کنیم و از تخریب دست برداریم تا کار ما به چشم بیاد و دیگران خارج از صنف بدونن چقدر دامپزشکان تلاش می کنند و زحمت می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
اینکه این افراد کارهایی میکنند تا اینکه چقدر کارهایشان اصولی و نتیجه بخش هست بسیار از هم فاصله دارد .
دکتر هاشمی
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دوست عزیز ناشناس لطفا معرفی بفرمائید و اگر این افراد کار غیر علمی میکنند شما اعلام بفرمائید تا ما هم بشناسیم و بیمار ارجاع نکنیم .سربسته حرف زدن هیچ ارزشی نداره
اسکندر مقدونی
|
France
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
5
4
با این طرز فکر و با این ادبیات، جماعت دامپزشک را به وزارت بهداشت ملحق که نمی کنند هیچ، پشت در وزارتخانه هم راه نمیدن!!
البته وزارت بهداشتی ها هم خودشون ادبیات درست و حسابی ندارند و خیلی هاشون ....... هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
آقای اسکندر مقدونی امیدوارم جواب بنده رو بخونید.
یه ذره اعتماد به نفس و منطق داشتی همچین حرفی نمیزدی.
الان دوره پز حیوان دوستیه.روی این موج عوامانه سوار نشید.
توی روستاهای سیستان و یلوچستان انسان هایی هستند تاکید میکنم انسان که مشکل ساده آب مروارید دارند که جراحی ساده ایه.این آقای دکتر مهربان و حیوان دوست هزینه و زمانی که برای اون خروس و اردک گذاشت رو چرا برای اون انسان ها نمیذاره که کور و زمینگیر نشن؟؟!
حالا برو سوار موج عوامانه بشو و از خودت یه ذره تحلیل و منطق و شناخت درست و غیر درست خرج نکن.
Reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
خوب ملحق نکنند.فکر کردید برای چی ملحق می کنند.بعد از الحاق همچین دهنی سرویس کنند که آسایش امروز براتون خاطره بشه.
دارن ........... می کنند. بوی کباب گیجت نکنه
اسکندر مقدونی
| France |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
من تمام نظرات را مطالعه می کنم دوست عزیز.
مطمئن باشید.
حتما قربان!
من میرم سوار موج عوامانه میشم واز خودم یه ذره تحلیل و منطق و شناخت درست و غیر درست خرج نخواهم کرد.
اما کاربر Reza
دهن و سرویس را خوب اومدی.
هر ........ میخوان بکنند. اینقدر دست مون خالی هست که به تنها چیزی که فکر نمیکنم کباب! هست دوست گرامی ام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
1
5
همین چند پست بالاتر بزرگواری درمجلس گفت درمان ۲میلیونی گاو۱۳ میلیونی برای دولت مرقون به صرفه نیست ودستمزد دامپزشکان بالاست بله درمدیریت داغان ما بایدم برای همچین مواردی نعره ها زد مملکت عالیه همه چیز آرومه ماهم سرخوش برای جراحی چشم یه خروس باهم بحث کنیم انتخابات بعدی چه رنگی خوبه دوستان .تعرفه های ۹۸ هم کمی بعدتر ابلاغ میشه !!!
پاسخ ها
اسکندر مقدونی
| France |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
عالی بود
ناشناس
|
France
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
2
9
این کار تخلف و بر اساس ماده ۱۱ قانون سازمان دامپزشکی ۳ تا ۶ ماه حبس دارد
پاسخ ها
اسکندر مقدونی
| France |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
قانون؟؟
کدوم قانون؟؟
از زنده ها حرف بزن دوست گرامی...
تنها چیزی که فقط به یک حرف و چند خط سیاه مشق روی کاغذها تبدیل شده همین قانون! هست...
دکتر هاشمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
سلام.اگر دامپزشکی اقدام به پانسمان زخم انسان بکنه حتما باهاش برخورد میشه ولی چطور پزشکان بخودشون اجازه دخالت در امر درمان حیوانات میدن از بی غیرتی ماست‌‌..ما وقتی با افرادی که دامپزشک نیستند و اقدام به درمان میکنن برخورد نمی کنیم همین میشه..در همه شاخه ها شاهد هستیم .دام کوچک.دام بزرگ.اسب .مرغ ووو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
8
چون چشم پزشک هستن همه در بوق و کرنا کردند آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی یه چشم پزشک یه خروس رو عمل کرد، هورررررررآ!
............ ما دامپزشکان همینطوریش هشت مون گرو نه ماست، .......... اگر یه دامپزشک به یه آدم فقط توصیه زبانی بکنه فلان دارو رو برای فلان مشکلت مصرف کن و آن طرف براش اتفاقی بیفته، آن دامپزشک رو به صلابه نمی‌کشید؟! یه دامپزشک متخصص فارماکولوژی شده بود معاون دارویی یک دانشگاه علوم پزشکی، داروسازان و پزشکان آن مجموعه مدتهای طولانی غشغرقی (از درستی نگارشش مطمئن نیستم) راه انداختند آن سرش ناپیدا! آن وقت شما روز روشن آمدین در کار حرفه‌ی دامپزشکی دخالت می‌کنین و انتظار دارین مدال افتخار هم به گردنتون آویزان بشه؟! ..........
کلینیسین متخصص باسابقه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
10
دکتر غفارزاده ضمن اشاره به جراحی‌های گذشته خود روی خروس یا اردک، تصریح کرد: «این حیوانات نیز از پایتخت برای جراحی به تبریز آمده بودند. صاحبان آنها در تهران به چند مرکز مراجعه کرده بودند که حتی به تمسخر به آنها گفته شده بود که سر خروس را می‌برند و می خورند، نه اینکه چشم آن را عمل کنند!»
به تمسخر نگفته بودند آقای محترم! شما که از حرفه‌ی دامپزشکی سر در نمیارین، اظهار نظر نکنید! در حرفه‌ی دامپزشکی بحث هزینه‌ی تشخیص و درمان و ارزش ریالی یا عاطفی بیمار مطرح هست و دانشجویان این رشته در این رابطه آموزش می‌بینند، امری که در حوزه‌ی انسان‌پزشکی مطرح نیست. بنابراین لطفاً ضمن پرهیز از دخالت خودسرانه در امور دام‌پزشکی، از اظهار نظر غیر علمی هم پرهیز بفرمایید. شما در صورتی حق ورود به حوزه‌ی تشخیص و درمان دامپزشکی را دارید که از طرف دامپزشکان از شما دعوتی به عمل آید. در این صورت مجاز هستید نه این که خود را مستحق ستایش در قبال مداخله‌ی بدون اجازه در امور تشخیص و درمان حرفه‌ی دام‌پزشکی بدانید و طلبکار این حرفه هم باشید!
ناشناس
|
Hong Kong
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
8
1
من بعنوان دامپزشک از این پزشک همشهریم تقدیر و تشکر می کنم بخاطر حیوان دوستی نه بخاطر اینکه حیوان را عقیم کنن یا اخته کنن که اونطور که ما میخواهیم زندگی کنه و از قبل آن پول دربیارن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
ما اون پرشک همشهری شما که نسخه خوش خط مینوشت و توصیه به شجریان گوش دادن میکرد رو هم بخاطر داریم.که بعدش تمام خانوادش رو مسموم کرد.
دوست عزیز .................. اگه راست میگن برن سیستان و بلوچستان انسانها رو جراحی کنن.انسان.همون که برای کمک بهش درس خونده قسم خورده و تربیت شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
3
3
مسلما آن فرد را به صلابه میکشند.آیا یک انسان با یک خروس نباید فرق داشته باشد؟. اگر این آقای چشم پزشک با اینکه پزشک است کار ارتوپدی انجام دهد و مشکلی پیش آید مقصر است. آنسان مقامی دیگر دارد دوست محترم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
واقعاً نبوغت در کشف فرق بین انسان و خروس داروین رو مات و مبهوت کرده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
8
معلوم نیست که چرا حکیم مهر همیشه تبلیغ این آقا رو می‌کنه، به جای اینکه این فرد متخلف رو محکوم کنه
دامپزشک
|
Singapore
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
7
بجای اینکه دامپزشکین رو مادی گرا جلوه بدی اقای دکتر غفار زاده بهدادن دکتر و پرستار بیمارستان اصفهان یاد بده که بخاطر نداشتن پول بخیه صورت پسر 4 ساله رو نمیکشن.
ما دامپزشکین هم میتونیم خیلی از جراحی های عمومی پزشکین رو انجام بدیم ولی یاد گرفتیم که تو حرفه کسی دخالت نکنیم.
و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
6
1
عجب تفاسیری ارائه شده.در کل دکتر چشم پزشک زحمت کشیده و حیوانی رو بینایی مجدد مرحمت نموده که جای تقدیر هست.به جای حسادت،قدر این قبیل افراد رو ما و ....... ندونست که بیشترشون یا دلسرد شدن یا رفتن به کشور های دیگه.دکتر چشم پزشک رو نه می شناسم نه پزشک هستم.بنده دامپزشک هستم و ارزش کار ایشان را می دانم. ......... ایران باید یه کم از قهرمان بازی ها و سیاست های ......... کم کرده و به حمایت و تشویق علم و این قبیل افراد گرایش پیدا کنه ...........................
پاسخ ها
Dvm
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دوست عزیز ما نگفتیم که کارشون بد بوده ما این رو میگیم که اینکار رو با تمسخر و بی ارزشی کار دامپزشکین انجام دادن.
ایا شما جراحی پیشکش میتونید یه نسخه ساده برای یک انسان بنویسید و مهر و نظام دامپزشکی بزنید رو نسخه.
اگرم انجام بدید شاید دادگاهی بشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
شما در برابر فهمیدن مقاومت می کنی مشکل از بقیه نیست قابل بحث هم نیستی چون اگه قرار بود بفهمی از کامنت های بالا میفهمیدی در ضمن این جور کامنت ها که من خودم فلان شغلو دارم یا طرفدار فلانم بعد هر چیزی که لایق خودتونه میاین میگین دیگه قدیمی شده عزیز تو برو به حرفه خودت برس
نظر شما
ادامه