کد خبر: ۵۱۵۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

‌معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «علی‌محمد رحمانی‌زاده» با اشاره به نظارت ها در خصوص کنترل قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: 100 پرونده تخلف برای مرغداران استان تشکیل شده است و در این زمینه با همه مرغدارانی که باعث برهم زدن شرایط نرخ مرغ در بازار می شوند، برخورد می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه بازرسان سازمان صمت اجازه بازرسی از واحدهای مرغداری را ندارند، بر اساس آنچه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به سازمان اعلام می کنند نسبت به تشکیل پرونده این واحدهای متخلف اقدام می کنیم.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در خصوص ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده در حال حاضر نمی توان اظهار نظر کرد و پس از صدور حکم قطعی میزان تخلف جمع بندی و نهایی خواهد شد.

رحمانی زاده عنوان کرد: با مرغدارانی که متخلف هستند و مرغ زنده را بالاتر از قیمت مصوب 8550 به فروش می رسانند برخورد خواهیم کرد و برای آن ها تشکیل پرونده می دهیم. در این زمینه نظارت ها بر مرغداران ادامه خواهد داشت تا شرایط بازار مرغ به حالت عادی بازگردد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از فروشندگان و عرضه کنندگان مرغ نیز بازدیدهایی جهت کنترل بازار انجام می شود و در این زمینه نیز تا عادی شدن بازار نظارت ها ادامه خواهد داشت.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
2
وقتی هزینه های تولید چند برابر شده است و مقدار خوراک طیور یارانه ای یا ناکافی است و یا نوش داروی پس از مرگ سهراب است و تولیدکنندگان ناچارند برای سیر کردن جوجه های خود همان خوراک را از بازار آزاد از خود دلالان رانت خوار واردکننده بخرند؟؟!
این نحوه برخورد وزارت جهادکشاورزی با تولیدکنندگان ظالمانه است و نتیجه اش ورشکستگی و جمع شدن کار تولید و زیر ظرفیت کار کردن است.
نظر شما
ادامه