کد خبر: ۵۱۴۸۶

شهردار آستانه‌اشرفیه از شناسنامه‌دار کردن و نگهداری سگ‌های ولگرد این شهر با ورود به بخش خصوصی ازجمله گروه‌های مردم پایه خبر داد‌.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، شهردار آستانه‌اشرفیه با اشاره به حضور سگ‌های ولگرد در شهر اظهار کرد: شهرداری از هیچ تلاشی برای ایجاد آرامش مردم دریغ نمی‌کند و معضل سگ‌های ولگرد مدتی است که در آستانه‌اشرفیه و‌ بعضی دیگر از شهرها وجود داشته و برای مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند که در تلاشیم هرچه سریع‌تر این معضل رفع شود.

«محمد دانش شکیب» با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل سگ‌های ولگرد در آستانه‌اشرفیه افزود: در طول این مدت جلسات مختلف با گروهک‌های مردم‌نهاد و کارشناسان محیط‌زیست و دامپزشکی برگزار کرده تا به یک‌راه حل دقیق برای حل این مشکل برسیم که خوشبختانه راه‌کارهایی در این خصوص انجام شده است.

وی با تأکید بر شناسنامه‌دار کردن سگ‌های ولگرد در آستانه‌اشرفیه گفت: اخیراً جلسه‌ای را با یک پزشک خیر برگزار کرده و وی قول شناسنامه‌دار کردن سگ‌های ولگرد را داده است.

شهردار آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه سگ‌های شناسنامه‌دار هیچ مشکلی برای مردم ایجاد نمی‌کنند، افزود: سگ‌هایی که شناسنامه‌دار می‌شوند به لحاظ بیماری و جسمانی در سلامتی کامل به سر برده و هیچ‌گونه مشکلی را برای مردم و شهروندان ایجاد نمی‌کنند.

شکیب لازمه حل کامل مشکل سگ‌های ولگرد را ورود بخش خصوصی و گروه‌های مردم پایه دانست و بیان کرد: بخش خصوصی و گروه‌های مردم‌نهاد دارای ظرفیت بسیار خوبی هستند و در راستای استفاده از ظرفیت آن‌ها مقررشده مکانی برای نگهداری این سگ‌ها تعیین شود.


نظر شما
ادامه