کد خبر: ۵۱۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان اذعان داشت: هدف ما تامین امنیت غذایی و حفظ و حراست از سلامت عمومی شهروندان با ارائه مطالب علمی، توصیه های بهداشتی به زبان عامیانه است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «رسول زکیان» مسئول روابط عمومی در تشریح جزییات این خبر گفت: تصویربرداری سلسه مستند گزارش های دامپزشکی، سلامت و امنیت غذایی در قالب سه قسمت تحت عناوین قدمت، معرفی و تنوع حرفه ای دامپزشکی- دامپزشکی، امنیت غذایی، نظارت بهداشتی در تولید تا عرضه گوشت سفید(مرغ)- دامپزشکی، امنیت غذایی، نظارت بهداشتی در تولید تا عرضه گوشت قرمز آغاز و قرار است همزمان با هفته گرامیداشت دامپزشکی از رسانه ملی پخش گردد.

وی گفت: در تلاشیم با ساخت و پخش مستد گزارش های مذکور و همچنین 5 مجموعه ایفوگرافی دیگر عموم مردم شناخت بهتری از رسالت وجودی سازمان دامپزشکی کشور، اهداف و ماموریت های این نهاد خدمت رسان در سطح جامعه پیدا کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در پایان اذعان داشت: هدف ما تامین امنیت غذایی و حفظ و حراست از سلامت عمومی هموطنان با ارائه مطالب علمی، توصیه های بهداشتی به زبان عامیانه است.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
2
آفرین و احسنت!

دامپرشکی رشته ای چند بعدی است که برای مردم عادی و حتی مسئولین مختلف کشور، بیان ارزش های بالای آن در تضمین بهداشت و سلامت جامعه برای همه قابل فهم است و خود به خود با افزایش میل مردم به مصرف فرآورده های سالم بهداشتی بازار فروش داخلی و صادرات آنها را گرمتر می کند. همچنین معلوم است که مبارزه با بیماری های زئونوز و تب دار در عین حال تامین کننده منافع دامداران هم هست. مواردی که اکثرا به دلیل کمبود بودجه و اعتبارات در وزارت جهادکشاورزی معطل مانده اند.
نظر شما
ادامه