کد خبر: ۵۱۳۸۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

رئیس امور برنامه ریزی و تامین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور و هیئت همراه در پی دعوت مدیرکل دامپزشکی استان تهران در راستای آشنایی با وظایف و ماموریتهای خطیر دامپزشکی استان تهران با هدف توسعه منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان تهران در این اداره کل حضور بهم رساندند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، گردهمایی آشنایی بیشتر با اهم فعالیت های این اداره کل  در مورخه 27/5/98 در محل اداره سالن جلسات اداره کل با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و معاونین، مهندس مومنی (معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور) دکتر قنبری (رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور) و تیم همراه و همچنین دکتر شیرین (سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران) برگزار شد.

در ابتدای جلسه، «دکتر ولی الله واعظی» مدیرکل دامپزشکی استان تهران ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تبریک اعیاد قربان و غدیر با تبیین اهمیت و جایگاه دامپزشکی استان تهران و تشریح وظایف و نقش دامپزشکی در رونق تولید بویژه در استان تهران و کشور به ویژگیهای بارز و شاخصه های فعالیت های دامپزشکی اشاره و خواستار توسعه منابع انسانی اداره کل دامپزشکی استان شد.

در ادامه جلسه «مهندس مومنی» به نقش ویژه ادارات کل دامپزشکی استان در کشور اشاره و ضمن تاکید بر ترمیم وضعیت پرسنلی دامپزشکی استان تهران، حجم فعالیت های این اداره کل را فراتر از توان پرسنلی برشمرد.

این مقام مسئول در پایان از پیگیری رفع مشکلات اداره کل دامپزشکی استان تهران را بویژه در ترمیم نیروی انسانی را از طریق سازمان نوید دادند.

در ادامه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن تشکر از زحمات مدیران و پرسنل اداره کل دامپزشکی از پیگیریهای مدیرکل دامپزشکی در راستای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز استان اشاره و افزود: فعالیت های دامپزشکی استان و گزارشات راهبردی مدیرکل دامپزشکی استان این اداره کل را جزء دستگاههای ویژه از جهت ترمیم منابع مالی و پرسنلی در جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قرار داده و این سازمان مساعدت های لازم را در این خصوص به انجام خواهد رسانید.

در ادامه جلسه رئیس امور آمار، برنامه ریزی و تأمین نیروی انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور ضمن تقدیر از تلاشهای مدیرکل دامپزشکی استان تهران از نقش  اداره کل دامپزشکی استان تهران در خصوص تأمین غذای سالم و بویژه پروتئین خام دامی، نقش دامپزشکی استان را غیرقابل انکار شمرده و استفاده از تمام ظرفیت سازمان متبوع خود را درخصوص فراهم نمودن شرایط مناسب تأمین پرسنل این اداره کل نوید دادند.

در ادامه حاضرین در جلسه و تیم های همراه ضمن بازدید از واحد دامداری صنعتی 2000 رأسی در شهرستان رباط کریم و مجموعه تولید فرآورده های لبنی پاژن و همچنین واحد بسته بندی گوشت و مرغ یکتا پروتئین فعالیت های مسئولین فنی دامپزشکی و اکیپ های تست سل و بروسلوز را از نزدیک نظاره گر شدند.

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
1
0
اینکه افراد شاغل در امور اداری بازدید رفتند جالبه
دکتر جابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
4
به نظر من کار خوبی انجام دادن مهمه که نقش دامپزشکی در جامعه به یک نحوی به آقایان نشان داده بشه.
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
نیروی انسانی بی سواد به چه دردی می خوره؟
نه دوره ای و نه آموزشی.اصلا فاجعه است
ناشناس
|
Finland
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
یعنی تا بحال این مدیران و تصمیم گیران در راس امور ستادی دامپزشکی چنین مراکزی را ندیده بوده اند ! که نیاز به برگزاری تور گردشگری شدند !!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
البته آشنايي بدنه اداري با امور فني بسيار شايسته و قابل تقدير است ولي صحيح آن بود كه از بدنه فني كه آمادگي بالاتري براي ارائه توضيحات فني دارند بهره برداري شود تا انتقال موثرتري به دستگاههاي ديگر صورت پذيرد تا خداي ناكرده سخنان نامناسب منتقل نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
1
این حرکت قابل ستایش و جالبه ..درود بر دکتر واعظی عزیز
نظر شما
ادامه