کد خبر: ۵۱۳۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان سمنان:
«دکتر حمیدرضا حسینی» از کار در این سازمان به‌عنوان یک کار سخت نام برد و گفت: همکاران ما به دلیل قرار داشتن در خط مقدم مقابله با بیماری‌ها همواره در معرض آسیب و بیماری هستند ...
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: ۷۰ درصد همکاران ما معمولاً دچار بیماری تب مالت که به بیماری هزارچهره مشهور است، می‌شوند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر حمیدرضا حسینی» از کار در این سازمان به‌عنوان یک کار سخت نام برد و گفت: همکاران ما به دلیل قرار داشتن در خط مقدم مقابله با بیماری‌ها همواره در معرض آسیب و بیماری هستند؛ با این همه متأسفانه کار در این دستگاه در شمار مشاغل سخت و زیان‌آور طبقه‌بندی نشده است که جا دارد مسئولان توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد همکاران ما معمولاً دچار بیماری تب مالت می‌شوند، خاطرنشان کرد: آسیب‌های ناشی از ابتلا به بیماری تب مالت که به بیماری هزارچهره مشهور است، گاه تا پایان عمر با بیمار می‌ماند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از دامپزشکان در دوران کهولت سن با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند، افزود: کافی است که همکاران حین کار آلوده یک ترشح دام آلوده شوند و این ترشح به شدت جذب و فرد را بیمار می‌کند.

حسینی در ادامه بیان کرد: صادرات آلایش غیرخوراکی دام‌ها عمدتاً به کشورهای شرق دور، چین و برخی کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
1
کجای کاری؟؟؟
تعجب آور است!

یعنی هنوز متوجه نشدی وزارت جهادکشاورزی که اعتبار تعویض خودروهای فرسوده و عهد بوق خطرناک و نا ایمن برازی انجام ماموریت های صحرایی را به سازمان دامپزشکی نمی دهد، آن وقت با قرار دادن دامپزشکی در زمره مشاغل سخت برای خودش خرج تراشی کند؟؟؟

اصلا برای وزارت جهادکشاورزی اهمیتی دارد که چه بلاهایی سر تیم های دامپزشکی می آید؟؟!
تا موقعی که در سطح معاونت وزیر به وزارت بهداشت نرفته ایم همین وضع است و بهتر که نه بدتر هم خواهد شد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
1
0
این درصد را از کجا آوردین؟ ..................
پاسخ ها
Vet.
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
این اعدادکاملانزدیک به واقعیت است گذشته از این بیماری بروسلوزدرانسان بویژه همکاران دامپزشکی دوتا سه بارعود می‌کند وعوارض آن به نوعی گریبانگیراست. درمعرض سایربیماریهای واگیردار هم به نوعی هستیم و واقعا متاسفم که تا حالا همتی برای این موضوع نشان داده نشده حالا عمدی یا غیر عمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
1
0
تازه فکر کنم ۱۰۰ درصد مدیران کل و روسای ادارات و دفتر نشینهای سازمان و ادارات کل و ادارت شهرستان مبتلا میشن واکسیناتورها و افراد کاری هم شیر غیر پاستوریزه نخورن و از وسایل ایمنی استفاده کنن
نظر شما
ادامه