کد خبر: ۵۱۳۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: رشته دام‌پزشکی از رشته‌های پرطرفدار در واحد کرج برای داوطلبان گروه علوم‌پزشکی است و امکانات مناسبی برای دانشجویان این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز وجود دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسکانیوز، «دکتر محمدحسن برهانی‌فر» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز درباره رشته‌‌های موجود در واحدهای دانشگاهی این استان، برای جذب داوطلبان ورود به دانشگاه گفت: امسال در هر سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در گرایش‌‌‌های مختلف علوم‌‌انسانی، فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پزشکی پذیرش داریم. از سال‌‌‌‌های قبل نزدیک به 260 رشته محل در واحد کرج و هشتگرد داشتیم و واحد نظر آباد هم زیر نظر ما است.

وی یادآور شد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، قانون خوبی را وضع کرده و دست استان‌‌‌‌‌ها را باز گذاشته که اگر در بعضی شهرها شرایط خاصی برای جذب و پذیرش دانشجو حاکم باشد از سیاست تخفیف شهریه استفاده شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در ادامه درباره وام دانشجویی برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه به صورت نقدی را ندارند خاطرنشان کرد: تقریبا 70درصد از کل شهریه برای هر رشته را می‌‌‌‌توانیم به دانشجویان دارای شرایط وام و تسهیلات ارائه دهیم. در تبلیغاتی هم که برای جذب دانشجو داشتیم ارائه این امکانات به دانشجویان را مطرح کردیم.

برهانی‌فر در بخشی از سخنان خود، درباره جذب داوطلبان علاقه‌‌مند به رشته دام‌‌پزشکی واحد کرج متذکر شد: رشته دام‌پزشکی هم یکی دیگر از رشته‌های پرطرفدار در واحد کرج برای داوطلبان گروه علوم‌پزشکی بوده که امکانات مناسبی برای دانشجویان این رشته در این واحد دانشگاهی وجود دارد، از جمله این امکانات می‌‌توان به بیمارستان‌‌‌‌‌های دام‌‌‌پزشکی در عظیمه کرج و نظرآباد اشاره کرد.

همچنین تاسیس یک کلینیک دام‌‌پزشکی با کلیه تجهیزات در داخل خود واحد با کلیه امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی، این واحد دانشگاهی را در ارائه رشته دام‌‌پزشکی به داوطلبان علاقه‌‌مند برای ورود به این رشته متمایز کرده که می‌‌‌توانند برای بهره‌‌‌مندی از شرایط مناسب تحصیل در این رشته، دانشکده دام پزشکی واحد کرج را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کلینیک و بیمارستان دام‌‌‌‌‌پزشکی که داریم امکان جذب فارغ‌‌‌‌التحصیلان این رشته در بیمارستان‌‌‌های دام‌‌پزشکی واحد کرج وجود دارد. در حقیقت دانشجویان رشته دام‌‌‌پزشکی واحد کرج علاوه بر بهره‌‌‌‌مندی از امکانات مناسب در زمینه ورود به بازار کار هم در فضای دانشگاه و هم در سطح استان از شرایط مناسبی برخوردار هستند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دانشجوی دامپزشکی کرج
|
France
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
2
3
آقای رییس دانشگاه!
..................!
شما که از نزدیک در جریان کمبودها و کاستی ها نبودید، ............ چندبار آقای دکتر بهشتی نامه نوشتند برای مواد و وسایل؟؟؟ تامین که نشد هیچ، بعضی از واحدهای عملی دروس به صورت کشکی کشکی برگزار شد و رفت. هزار بار هم که از دانشجو خواسته بشه که این موارد را گزارش کنند، وقتی شما حتی ایمیل خود را چک نمی کنید این اخبار فایده ای ندارد ..................
دانشجوی دامپزشکی کرج
|
France
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
2
حکیم مهر عزیز!
من که خودم هر جا لازم بود را سانسور کردم. شما چرا زحمت کشیدید!!
به خدا اشکالی نداره ها !! اگر مایل نیستید تا نظرات را منتشر کنید، یکبار برای همیشه بخواهید تا کسی نظر ارسال نکند. ما هم نظر ارسال نمیکنیم!!
درود بر آزادی بیان، قلم و اندیشه!!
مجید
|
United States of America
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
3
تبدیل آموزش عالی به منبع درآمد و آموزش پولی بزرگترین خیانت به هر کشوری است
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
1
4
یکی از دانشجویان واحد کرج:

دکتر ......... معروف سر کلاس 500 نفری؟؟! اصول معاینه دام در بیانی تحقیرآمیز می گفت که امروز فارم نرفتم ولی اشکالی ندارد به جایش همان تعداد اینجا هستند!!!
نظر شما
ادامه