کد خبر: ۵۱۲۸۶
اختصاصی حکیم مهر:
«دکتر بهمن حسین‌زاده» مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر گفت: منتظر حضور متخصصین در حوزه دام، طیور و آبزیان در این نمایشگاه هستیم ...
 
حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته با حضور رئيس سازمان دامپزشکی کشور، مدیر کل دامپزشکی استان تهران و رئیس نظام دامپزشکی استان تهران، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا خواهد بود و در آن بیش از 320 شرکت تولید کننده داخلی و 15 شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، رومانی، هند، روسیه، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سوئد، هلند و آمریکا در حوزه های مختلف در نمایشگاه مذکور  توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را در فضایی بالغ بر 40000 مترمربع فضای نمایشگاهی به نمایش خواهند گذاشت.

این نمایشگاه در کلیه سالن‌های غربی نمایشگاه بین‌المللی تهران و همچنین فضای باز اطراف سالن‌های تحت پوشش قرار گرفته است و با توجه به درخواست‌های واصل شده از متقاضیان خارج از ظرفیت سالن‌های نمایشگاه، ستاد برگزاری سالن جدید اضافه کرده است.

در نمایشگاه امسال، شرکت‌های فعال در زمینه‌های دامپروری (دام، طیور و آبزیان)، داروهای دامپزشکی، آزمایشگاه و تجهیزات، خوراک دام و طیور و افزودنی‌ها، مکمل‌های دام و طیور، تجهیزات، لوازم مرغداری، ماشین آلات دامپروری، ماشین‌آلات صنعتی و کشتارگاهی، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی و... از استان­های مختلف حضور دارند.

در کنار شرکت‌های فعال حاضر در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته، 25 شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ در زمینه‌های تولیدی مختلف من‌جمله تولیدکننده دارو، واکسن، ضدعفونی کننده، مکمل و کنسانتره، خوراک دام و طیور و تجهیزات و ماشین آلات نیز حضور یافته‌اند تا آخرین یافته‌ها و تولیدات خود را برای توسعه این صنعت در دسترس علاقمندان و فعالان اقتصادی این بخش قرار دهند.

همچنین برپایی پاویون‌ بخش تعاون اداره کل توسعه تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله ویژگیهای هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران به شمار می‌رود.

این رویداد نمایشگاهی در حالی برگزار می‌شود که هدف خود را بر ایجاد و نمایش شبکه‌ای گسترده از فعالین و تولیدکنندگان صنایع دام و طیور، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه‌کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه های مرتبط با شبکه‌های کسب و کار، تعامل و همکاری، ارائه راهکارها و نوآوری‌های شرکت‌های ملی و بین‌المللی حاضر در نمایشگاه متمرکز کرده تا نمایشگاهی با اهمیت در این صنعت ارائه نماید.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته تهران جایگاهی ایده‌آل برای تولیدکنندگان فعال در این صنعت محسوب می‌شود تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌کنندگان خواستار آن هستند را ارائه دهند و ارتباطی مستقیم با بازارهای بین المللی برقرار کنند.

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 10 تا 18 روزهای 24 لغایت 27 مردادماه ۱۳۹۸ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه فرمایند.

 

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر: منتظر حضور متخصصین در حوزه دام، طیور و آبزیان هستیم

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور و آبزیان هستیم، گفت: «در این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر متظر حضور متخصصین حوزه هستیم.»

 «دکتر بهمن حسین‌زاده» با اشاره به اینکه بیش از ۲۹۰ شرکت خارجی و داخلی در این نمایشگاه حضور دارند، تصریح کرد: «۱۷ شرکت خارجی از ۹ کشور در این نمایشگاه حضور دارند که این شرکت‌ها از کشورهایی همچون چین، ترکیه، رومانی، آلمان، برزیل و ... هستند.»

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال شاهد رشد شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل بودیم، خاطرنشان کرد: «در بحث شرکت‌های داخلی قطعا مواد پروتئینی، مسائل مربوط به دام و ... از دغدغه‌های مردم کشور است. در این زمینه تولید کننده‌های خوبی داریم که باید توانایی‌های خود را عرضه کنند تا متخصصین بتوانند از آن استفاده کنند.»

 
 
نظر شما
ادامه