کد خبر: ۵۱۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: تنها راه حل به ثبات رساندن قیمت تمامی مواد پروتئینی در بازار آزادسازی قیمت گذاری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «علی ابراهیمی» سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص انتشار بیانه تشکل‌های تولید مرغ گوشتی در زمینه آزادسازی قیمت‌ها، گفت: در صورت آزادسازی قیمت گذاری گوشت مرغ در بازار، دولت از صرف بیهوده انرژی رها می‌شود.

تامین نیاز واقعی تولیدکنندگان به نهاده‌ها از طریق سیستم دولتی امکان‎‌پذیر نیست

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عمدتا نهاده‌های مورد نیاز تولید کنندگان گوشت مرغ به صورت کاملا دولتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد، عنوان کرد: با استفاده از روش دولتی تامین نیاز واقعی تولید کنندگان به نهاده‌ها امکان پذیر نیست. 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تنها راه حل به ثبات رساندن قیمت تمامی مواد پروتئینی در بازار آزادسازی قیمت گذاری است، اضافه کرد: با آزادسازی قیمت‌ها تولیدکنندگان مجبور هستند نهاده‌ها را از بازار آزاد تامین کنند و دولت باید مابه‌التفاوت نرخ ارز آزاد و دولتی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مابه‌التفاوت نرخ ارز تامین نهاده‌ها در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه بهترین روش حمایتی از مصرف کنندگان گوشت مرغ و قرمز حذف منابع ارزی اختصاص یافته برای واردات نهاده‌ و در اختیار مصرف کنندگان قرار دادن آن از طریق کارت‌های اعتباری است، خاطرنشان کرد: دولت باید به درخواست تولید کنندگان گوشت مرغ در زمینه آزادسازی قیمت‌ها توجه کند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
1
عالی است
احسنت
البته اگر منافع چرب و شیرین شبکه مافیایی رانت خواران دلال ........... که برای شان نه حفظ سرمایه دامی کشور اهمیت دارد و نه بهداشت و سلامت مصرف کنندگان، بگذارد!
نظر شما
ادامه