کد خبر: ۵۱۲۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر


رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه سفر «دکتر جهانگیری» معاون رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی بازدید سرزده از شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد داشت و گفت: شاخص های بهداشتی خود را در حوزه کنترل و مبارزه با بیماری های دامی ارتقاء بخشیده ایم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در این بازدید به تولید، نگهداری و توزیع حجم گسترده مواد بیولوژیک و واکسن های دامی اشاره کرد و اظهار داشت: با ترسیم و اجرای برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت و با استفاده از پتانسیل های موجود، برخی از مواد بیولوژیک و واکسن ها را از طریق گسترش تولید در داخل کشور، افزایش بهره وری موسسات و کارخانجات داخلی و هم بعضا از طریق واردات این مواد از خارج کشور گسترش داده ایم. 

وی همچنین به کیفی سازی فرآورده های خام دامی نظیر گوشت مرغ و گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: با ارتقای استاندارد های بهداشتی در مراکز تولیدی و اصلاح روش ها و الگوهای انجام کار به سوی کیفی سازی تولید و استحصال این فرآورده ها در داخل کشتارگاه ها و دیگر مراکز تولیدی حرکت می نماییم.

دکتر علیرضا رفیعی پور در ادامه از راه اندازی سامانه پایش و مراقبت داروهای دامی سازمان دامپزشکی کشور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با راه اندازی این سامانه قابلیت رصد و پایش انلاین مواد بیولوژیک و مواد دارویی موجود در شرکت های تولید، توزیع و پخش دارو و همچنین داروخانه های فعال در سطح کشور از جهات مختلف امکانپذیر خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید تعدادی از کارشناسان دامپزشکی مشهد نسبت به ارائه نقطه نظرات وتجربیات خود در راستای ارتقاء خدمات و فعالیتهای دامپزشکی پرداختند.

 


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
2
داری دامپزشکی
Veterinary drug

نه داروی دامی

Animal drug
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
2
تا وقتی تعارض منافع پنهان در ................. وجود دارد این سامانه امکان راه اندازی ندارد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
0
0
جالبه شبکه ....... نسبت به برخی شهرهای اطراف .... ضعیفتر عمل میکنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
1
1
مصرف کننده واقعی؛
نیمی از داروهای مصرفی برخی شرکت ها بی کیفیت هستن.
در هنگام مصرف حتی از روی تغییر رنگ و جنس و بو میتوان به سادگی متوجه شد.
دیگه برام طبیعی شده که تو یک قلم دارو با یک بچ نامبر انواع رنگ ها و جنس های و بو ها رو متوجه بشم.
نظر شما
ادامه