کد خبر: ۵۱۱۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

در آستانه عید سعید قربان و همزمان با تدارک مقدمات طرح بازرسی و نظارت های بهداشتی دامپزشکی از قربانگاه های پایتخت، دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هیئت همراهشان از شبکه دامپزشکی شهر تهران و فعالیت های درحال انجام این اداره به مناسبت عید قربان بازدید کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، «دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود؛ در آستانه عید سعید قربان و همزمان با تدارک مقدمات طرح بازرسی و نظارت های بهداشتی دامپزشکی از قربانگاه های پایتخت،دکتر رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور و هئیت همراهشان از شبکه دامپزشکی شهر تهران و فعالیت های درحال انجام این اداره به مناسبت عید قربان بازدید کردند.

وی از اهم فعالیت های انجام شده و برنامه های ویژه عید توسط کادر فنی اداره دامپزشکی پایتخت بازدید کردند .

دکتر رفیعی پور اقدامات انجام شده توسط اداره دامپزشکی شهر تهران را با توجه به امکانات و زیرساخت های آن مثبت ارزیابی نمود  و از زحمات پرسنل این اداره تقدیر و تشکر کرد.

دکتر رفیعی پور در پایان این بازدید هدف نهایی همه فعالان عرصه دامپزشکی را واحد، و سلامت جامعه دانست و افزود: زیربنای سلامت جامعه درگرو بهداشت فرآورده های خام دامی می باشد و این مهم به همت تلاشگران عرضه دامپزشکی محقق خواهد شد .

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سیستانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
5
1
درو بر دکتر رفیعی پور پرتلاش و زحمتکش و همراهانشان...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
؟؟؟؟
علی
|
Japan
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
6
1
ودرود بر دکترمحمدیان مدیر و مدبر
نظر شما
ادامه