کد خبر: ۵۱۱۷۲

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: پرونده تخلف ۳۰ مرغداری در خوزستان برای برخورد قانونی با آنها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «علی محمد رحمانی» روز شنبه بیان کرد:  تخلف این تعداد مرغداری، گران فروشی و تحویل ندادن مرغ تولیدی خود به کشتارگاه ها بوده است.

وی ادامه داد: این تخلفات در حالی در خوزستان در حال انجام است که قیمت مرغ کشتار روز در اهواز و خوزستان افزایش داشته و از تولیدات کنندگان مرغ انتظار همکاری بیشتری در این شرایط وجود دارد.

وی با اشاره به شدت گرفتن بازرسی ها و برخورد قانونی با متخلفان در عرضه و توزیع مرغ در خوزستان گفت: سازمان صمت خوزستان به صاحبان تمامی مرغداری های این استان هشدار جدی می دهد که قانون را رعایت، و از هرگونه تخلف در این حوزه خوددداری کنند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در بازار مرغ وجود دارد با متخلفان برخورد جدی می شود و این سازمان برای جلوگیری از هرگونه تخلف در این بخش شدت برخوردهای خود را بیشتر کرده است.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده ۱۲۹ هزار ریال ، و قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده درب مرغداری ۸۵ هزار و ۵۰۰ ریال ، و درب کشتارگاه ۱۲۰ هزار ریال است.

بر اساس گزارش ایرنا  مانور نظارت بر نحوه عرضه مرغ کشتار روز و قیمت این کالا در خوزستان از تاریخ پنجم تا هشتم مرداد توسط سازمان صمت خوزستان برگزار شد. هم اکنون گشت مشترک بازرسی با همکاری سازمان صمت، جهادکشاورزی، نیروی انتظامی و اداره کل دامپزشکی خوزستان تشکیل شده و روزانه وضعیت عرضه و فروش مرغ در خوزستان را رصد می کند.

هفته گذشته یک کشتارگاه طیور متخلف در شهرستان اهواز که مرغ را با قیمت بسیار بالا در بازار عرضه می کرد شناسایی و پرونده تخلف آن به تعزیرات حکومتی ارسال شد

 

نظر شما
ادامه