کد خبر: ۵۱۱۷۰

جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل دامپزشکی استان با حضور مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی، رئیس کارگزینی سازمان دامپزشکی کشور و روسای ادارات امور اداری استانهای ایلام، همدان، لرستان و کردستان و مسئولین ستادی اداره دامپزشکی استان کرمانشاه با ذکر آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «مهندس رضایی نژاد» مدیر کل امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان در اين جلسه ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در یکساله اخیر در حوزه های مختلف اداری، رفاهی و پشتیبانی در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، به چالش های موجود در این حوزه اداری پرداخته و نقش امور اداری، رفاه و پشتیبانی در توسعه و پیشبرد اهداف عالیه سازمان و حفظ سرمایه های دامی و ایمن سازی بهداشت عمومی جامعه را بسیار با اهمیت توصیف کرده و اعلام نمودند که منابع انسانی بعنوان سرمایه های هر سازمانی موجبات اصلاح امور و ایجاد انگیزه را فراهم می نماید.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: در بخش رفاهی مامور سراها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند که به لطف خدا در اکثر استان ها به تجهیز، نوسازی و توسعه فضای مامور سراها  رسیدگی شده  و امید آن می رود که تا پایان سال نیز در استانهایی که بیشترین حجم مسافر را دارند امکانات و تجهیزات رفاهی به روزسانی گردد.

دراین گردهمایی «دکتر امیدحاج محمدی» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه نیز ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، در زمینه جایگاه دامپزشکی کرمانشاه در کل کشور سخنانی ایراد نمودند و با بیان این مطلب که استان کرمانشاه بعنوان قطب دامپروری در کشور همواره مولد اشتغال و منشاء سرمایه گذاری در این زمینه بوده که  حفظ و صیانت از این سرمایه وظیفه اصلی دامپزشکی است.

دکتر حاج محمدی تصریح کرد: استفاده و بکارگیری نیروهای جوان و مستعد، همچنین بانوان توانمند در دستور کار دامپزشکی استان قرار دارد و توجه ویژه ای به حضور جوانان در حوزه های مختلف دامپزشکی خواهیم داشت.

مدیر کل دامپزشکی استان به بحث بازسازی، احداث و مقاوم سازی ساختمان های اداری - فنی در شهرستان های اسلام آباد غرب، دالاهو، پاوه، گیلانغرب، سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی پرداخته و از تمامی مسئولین استانی به سبب تخصیص اعتبارات و اجرایی نمودن این برنامه بزرگ تقدیر و تشکر نمودند، همچنین ایشان گزارشی از دستاوردها و امور انجام شده سال اخیر در اداره کل دامپزشکی را ارائه نمودند.

در ادامه جلسه مهندس قباد صیدی معاون توسعه  مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان ضمن خیرمقدم به حاضرین، بر اهمیت مدیریت مشارکتی در مجموعه تاکید کرد و افزود: نظم وانضباط اداری یکی از مهمترین مواردی است که همواره بر آن تاکید می شود و پاسخگویی به موقع مکاتبات اداری و پیگیری امور مرتبط با ارباب رجوع می تواند موجبات رضایت مردم را فراهم سازد .

وی در ادامه صحبت های خود به بحث تبدیل وضعیت همکاران پرداخت و اشاره نمود : با پیگیری های مکرر از سازمان دامپزشکی کشور همکاران واجد شرایط در مشاغل حاکمیتی از پیمانی به رسمی آزمایشی تبدیل وضع شده اند.

رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی اداره کل دامپزشکی استان با ارائه گزارشی مفصل به تشریح فعالیت های انجام شده در حوزه اداری، رفاهی  و پشتیبانی در اداره کل و شهرستان ها پرداختند.

در پایان مدیران امور اداری استانهای حاضر نیز به ایراد مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند و جناب آقای رضایی نژاد برنامه های پیش رو سازمان را به منظور مرتفع نمودن این مشکلات عنوان نمودند.


 
نظر شما
ادامه