کد خبر: ۵۱۱۶۰

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با تاکید بر این که بروز مخاطرات بهداشتی برای بهره بردار یا مصرف کننده، خط قرمز ماست، آگاه سازی مردم با کلاس های آموزشی ترویجی، ایجاد حساسیت در مسئولان با استفاده از ظرفیت کارگروه سلامت شهرستان ها و برخورد بدون مماشات با تخلفات فنی و بهداشتی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر حمید رمضانی» که به همراه مدیران ستادی این اداره کل از شبکه دامپزشکی جاجرم بازدید داشتند، هدف از این بازدید را ارزیابی عملکرد فنی چهارماهه این شهرستان، ذکر و تصریح کرد: در این اقدام، بررسی نقاط قوت و ضعف و اثربخشی اقدامات فنی، هم چنین معرفی نیروها و شبکه های برتر در پایان ارزیابی ها را هدف گذاری کرده ایم. وی ضمن اشاره به برخی آمارهای عملکردی شبکه دامپزشکی جاجرم در 4 ماهه نخست امسال و مقایسه آن با مدت مشابه سال 97، برخی نکات فنی و دستورعمل ها را تشریح کرد.

ارائه هدفمند خدمات و ارتقای بهره وری، افزایش برون سپاری همراه با نظارت جدی بر عملکرد بخش خصوصی و معرفی متخلفان به مراجع ذی ربط، از دیگر نکات و توصیه های مهم بود.

در ادامه این نشست، رؤسای واحدهای ستادی اداره کل و رئیس و همکاران شبکه دامپزشکی جاجرم به بیان نکات مدنظر و بحث و بررسی درباره مسائل و چالش های این حوزه پرداختند.

 

نظر شما
ادامه