کد خبر: ۵۱۰۵۷
 

در بازدید مدیران سازمان دامپزشکی کشور از یک واحد تولید شیر خشک در قزوین مطرح شد: توانستیم با کمک دامپزشکی، شیر با استاندارد کشورهای اروپایی تولید بکنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، روز یکشنبه مورخ 13/5/98 مدیر کل دامپزشکی استان قزوین به همراه جمعی از مدیران سازمان دامپزشکی کشور با هدف حمایت از تولید ملی، با حضور در یک واحد تولیدی شیر خشک در قزوین که به عنوان یکی از صادر کنندگان برتر استان مطرح می باشد، بازدید کردند.

در این بازدید که با هدف نحوه اجرای برنامه های بهداشتی توسط شرکت مزبور انجام شد، مدیر کارخانه مذکور توضیحاتی در خصوص دلایل موفقیت شرکت در عرصه های ملی و بین المللی بیان کرد و افزود: در این کارخانه کلیه ضوابط بهداشتی، زیست محیطی و حتی اصول روانشناسی در برنامه ریزی های شرکت مد نظر قرار می گیرد که یکی از این برنامه ها استفاده مجدد از آب حاصل از تبخیر شیر است که صرفه جویی بیش از 50 درصدی در مصرف آب به دنبال داشته است و همچنین استفاده از بانوان به عنوان نیروهایی که با ایده های خود می توانند نقایص را به حداقل برسانند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین در حاشیه این بازدید یکی از برنامه های مشترک دامپزشکی با این شرکت را نظارت بر نحوه تولید شیر از مبدا عنوان کرد که هدف آن تامین شیر مورد نیاز کارخانه مطابق با استانداردهای ایده ال برای تولید محصول باشد.

«دکتر حمید زینالی» همچنین بر حمایت های دامپزشکی برای تامین شیرخام این کارخانه از منابع داخلی تاکید کرد و از دیگر برنامه های مشترک دامپزشکی با این کارخانه همکاری در اجرای پروژه RISE  را نام برد که با هدف بررسی میزان پایداری واحدهای دامداری در سطح استان انجام شد.

 

نظر شما
ادامه