کد خبر: ۵۰۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

«جام نیوز» نوشت:
 
با کنکاشی در جوامع غربی و آشنایی با مشکلات آن ها می توان روی دیگری از مدینه فاضله غربگرایان را مشاهده کرد.

غربگرایان همواره در تلاشند تا تصویری روتوش شده و زیبا را از کشورهای اروپایی و آمریکایی به تصویر کشند تا از این طریق توجیهی برای افکار اسیر شده خود دست و پا کنند.

در عین حال با کنکاشی در جوامع غربی و آشنایی با مشکلات آن ها می توان روی دیگری از مدینه فاضله غربگرایان را مشاهده کرد.

«علی علیزاده»، فعال رسانه ای مقیم انگلیس با انتشار خبری از روزنامه گاردین در صفحه شخصی خود نوشت: «در آمریکا به علت بالا رفتن روزافزون قیمت انسولین (هر کپسول ۴۷۰$) بیماران دیابتی به خود انسولین مربوط به دیابت سگ تزریق می‌کنند.  انسولین سگ کپسولی ۲۴.۹۹$ و بدون نسخه در فروشگاه والمارت قابل خرید است. به مدینه فاضله غربگرایان و نئولیبرالها خوش آمدید.»

این در حالی است که افزایش بهای انسولین در آمریکا باعث شده تا بیماران دیابتی برای تامین داروی مورد نیاز خود با بهای کمتر، با طی مسافتی طولانی به شهر‌های مرزی کانادا سفر کنند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین ترابی
|
United States of America
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
مشکلات جوامع سرمایه داری بجای خود که در کشور خودمان هم شاهدیم اما چند نکته وجود دارد اولا ارسال خبر توسط آقای علی علیزاده آنهم نه بصورت نقل معتبر خبر که شما در آن خبره تر هستید و بعد فروش انسولین حیوانی بدون نسخه در والمارت ! البته خرید ارزان در مناطق مرزی که اضافه فرمودید امری رایج است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
0
0
از شما به عنوان دامپزشک بعیده دامن زدن به این جور مسائل سیاسی که صرفا جنبه تبلیقات نظام رو داره! یه جور نوشتید انسولین سگ انگار انسولین از لحاظ ساختار فرقی میکنه! ولی سویا با گوشت فرق میکنه!حقوق ماهی ۱۸۰۰ با این مخارج واسه ما فرق میکنه! خبر منتشر میکنید با منبع باشه لطفا! مدینه فاضله نخواستیم اما ازین جهنمم هم دفاع نکنید اگه شما سیرید!
نظر شما
ادامه