کد خبر: ۵۰۹۴۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان تهران در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر ولی‌الله واعظی» افزود: این برنامه با همکاری سازمان میادین شهرداری تهران، امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان و صنف مجموعه تهیه‌کنندگان گوشت و دام زنده عملیاتی می‌شود ...
 

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان تهران در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، به برنامه ویژه اداره کل دامپزشکی استان تهران در آستانه عید سعید قربان اشاره کرد و گفت: «در راستای ارتقای بهداشت عمومی، عملیات نظارت بر ذبح دام‌های قربانی توسط شهروندان عزیز استان تهران در دستور کار قرار گرفته است.»

 «دکتر ولی‌الله واعظی» ادامه داد: «این برنامه با همکاری سازمان میادین شهرداری تهران، امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان و صنف مجموعه تهیه کنندگان گوشت و دام زنده در استان تهران عملیاتی می‌شود.»

وی با یادآوری اینکه سال گذشته نزدیک به ۲۸ هزار راس دام تحت عملیات نظارت بهداشتی اداره کل قرار گرفت، اضافه کرد: «این نظارت‌ها منجر به بیش از ۲ هزار مورد ضبط آلایش‌های خوراکی دام، بیش از ۱۰۰ مورد لاشه ضبطی و ۳۰۰ مورد اصلاح لاشه شد.»

واعظی تصریح کرد: «امسال پیش‌بینی می‌کنیم که بیش از ۳۰ هزار راس دام را تحت عملیات نظارت بهداشتی خود قرار دهیم که این مهم از طریق نیروهای فنی بهداشتی با همکاری بخش خصوصی و در بیش از ۴۰ جایگاه شهر تهران انجام می‌شود.»

وی خاطرنشان کرد: «به منظور نظارت هرچه بهتر بر نحوه ذبح دام و رعایت موارد بهداشتی، ۳۷ اکیپ سیار از روز عرفه تا پایان عید قربان از ساعت ۶ صبح تا ۷ شب در سطح استان حضور دارند. علاوه‌بر اکیپ‌های سیار، ۲۰۸ دکتر دامپزشک، ۱۴۱ بازرس گوشت و ۴۷ ناظر ذبح شرعی در جایگاه‌های عرضه دام زنده حضور دارند.»

مدیر کل دامپزشکی استان تهران ادامه داد: «دامپزشکان مستقر در جایگاه‌ها کلیه گوشت‌های خریداری شده را قبل از کشتار و در حین کشتار نظارت بهداشتی می‌‌کنند. همچنین همزمان با استقرار نیروهای دامپزشک، روحانیون نیز در جایگاه مخصوص مستقر می‌شوند تا بر عملیات کشتار دام نظارت شرعی کنند.»

وی در پایان از کلیه شهروندان و مردم درخواست کرد که در روزهای مبارک عرفه و عید قربان، دام‌های ذبح شده را در مراکزی که از سوی اداره کل دامپزشکی و شهرداری اعلام می‌شود، خریداری کرده و درمحل‌های مخصوصی که اعلام می‌شود، عملیات بهداشتی ذبح را انجام دهند.»

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
2
در استان .... هر سال دستور میدهند که آمار بازرسی بایستی بیشتر از پارسال باشد و فقط آمار کذب ارائه می گردد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
بله درسته حراست و بازرسی هم در خواب سنگبن زمستانی و بجای پرداختن به این موضاعات و... کارشون شده مچ گیری از همکار و کلیک کردن با تمام قوا رو یه نفر کارمند معمولی دیگه هیچ ،چون علمشو ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
زیاد سخت نگیر همکار محترم.اصلا حراستو گذاشته اند که از یک عده حراست کند نه از منافع مردم.جدیدا صحبتهای وزیر نفت در مورد حراست جالب بود.اون قبلیه که خدا را بندگی نمی کرد و به همه پشت بازو نشان میداد،دستور داده بود که همکاران بخش خصوصی با آستین کوتاه وارد اداره کل نشوند.مجبور بودیم یک جفت جوراب زنانه توی جیبمان بذاریم که هر وقت گیر دادند سریع آستینهایمان را محجبه کنیم و جهنم نرویم.
پس بی خیال
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
2
چرا با ما حرف ميزنين ما كه ميدونيم عيد قربان چي هست و چي نيست بايد بريد با مردم حرف بزنيد بايد تو تلويزيون و رسانه هاي كثيرالانتشار حاضر بشيد وگرنه چهار تا آمار دادن كه نشد كار تازه اين طرح كه قرار بود جنبه بهداشتي به خودش بگيره شده مامن درآمد شهرداري ها و دلالهاي دام
مبارك باشه تازه زمان خوبمونه منتظر بدتر از اينهاييم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
1
3
کار اصلی بر دوش همکاران بخش خصوصی است و گرنه همکاران دولتی ..................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
و .... آمار دادنش هم مال مدیران دولتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
تازه رییس دامپزشکی شهر تهران ناظران عید قربان را موظف کرده است که در جلسه ۱۰ صبح شنبه جهت .... خبرگزاریها در شبکه تهران جمع شوند و در صورت عدم تمکین .......... افراد به حراست و بازرسی و مراجع قضایی معرفی خواهند شد. ......................
اکثر ناظران عید قربان مسوول فنی هستند.چرا سر خود قصد تعطیلی واحدهای استان تهران را دارد؟
اگر جلسه توجیهی هم باشد ،بایستی مجری طرح یعنی شهرداری و میادین و تره بار باید اقدام نماید.
..................... واقعا جای تاسف است
احمد
|
Czechia
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
دوست عزیز
مجبورت که نکردن بری جلسه توجیهی
اتفاقا کار حرفه ای انجام داده این رییس شبکه
نظر شما
ادامه