کد خبر: ۵۰۹۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در این استان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در راستای حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم در همه مناطق کم برخوردار و دورافتاده استان اجرا می شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از راک نیوز،   «دکتر عبدالله بهمنش» بیان کرد: خدمات رسانی به دوردست ترین روستاهها و صیانت از سرمایه های دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینه های درمانی دامداران که غالباً قشر محروم جامعه هستند، از افتخارات مجموعه دامپزشکی است.

بهمنش اظهار داشت: با توجه به اینکه مناطق محروم بیشتر از سایر نقاط در معرض ابتلا به بیماری هایی دام و طیور قرار دارند، دامپزشکی استان اقدام به خدمات رسانی رایگان به این مناطق کرده است.

وی اظهار امیدواری کرد: اجرای این طرح موجب کاهش ابتلای جمعیت دامی در این مناطق به بیماری ها شده و در بهبود وضعیت اقتصادی مردم این مناطق نقش موثری داشته باشد.

 مدیرکل دامپزشکی استان از ارائه خدمات رایگان بهداشتی دامپزشکی به مناطق محروم شهرستانهای باشت، بهمئی و لنده با هماهنگی فرمانداران محترم این شهرستانها از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: بنا داریم این طرح را نیز در شهرستانهای بویراحمد ، گچساران، دنا و چرام تا پایان سال به مرحله اجرا برسانیم.

شایان ذکر است طرح رایگان خدمات بهداشتی دامپزشکی با ابتکار مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، با هماهنگی فرمانداران هر شهرستان در طول سال بسته به محرومیت منطقه اجرا و بسته های دارویی رایگان تحویل دامداران می گردد.

 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Ukraine
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
1
1
همش فیلم و نمایش هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
کجای دنیا و بر اساس چه اصولی دارو و واکسن رو فله ای میدن به دامدار ؟!؟!؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
1
همش نمایش و ...........یه.
وظیفه مدیر کل فراتر از اینهاست.
نظر شما
ادامه