کد خبر: ۵۰۹۲۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
ادعاهای مکرر «خزرآنلاین» علیه دامپزشکی ادامه دارد!
پس از گذشت ۱۰ روز از انتشار ادعای قبلی، این پایگاه خبری مجدداً از مرگ یک حیوان دیگر در این بیمارستان دامپزشکی خبر داده و به اداره کل دامپزشکی استان گیلان تاخته است!
 

حکیم مهر: همین چند روز پیش بود که پایگاه خبری «خزرآنلاین» از جراحی حیوانات خانگی توسط یک فرد غیردامپزشک در یک مرکز دامپزشکی در استان گیلان انتقاد کرد (اینجا).

به گزارش حکیم مهر، در پی انتشار این خبر، اداره کل دامپزشکی استان گیلان جوابیه ای در این خصوص منتشر نمود و این گزارش را تکذیب کرد (اینجا).

حال مجدداً پس از گذشت ده روز از خبر قبلی، این پایگاه خبری مجدداً از مرگ یک حیوان دیگر در این بیمارستان دامپزشکی خبر داده و به اداره کل دامپزشکی استان گیلان تاخته است!

«خزرآنلاین» در گزارش اخیر خود نوشت:

در سایه عدم نظارت اداره کل دامپزشکی گیلان؛ مرگ یک حیوان دیگر در مرکز درمانی پر زر و برق!

چندی پیش بود که خبر از مرگ خاموش حیوانات در یکی از مراکز درمانی پر زرق و برق استان دادیم. مرکزی که در آن برخی افراد به ظاهر دامپزشک بدون داشتن عضویت در سازمان نظام دامپزشکی و با دریافت هزینه های گزاف اقدام به عمل جراحی بر روی حیوانات می کنند! حالا هم خبر می رسد این مرکز به اصلاح درمانی پر زرق و برق بار دیگر حیوانی بیگناه را به کام مرگ فرستاده است!

این اتفاق تلخ در حالی افتاده است که دامپزشک این مرکز درمانی در گفتگو با معترضین می گوید که در صورت طرح هرگونه شکایت در سازمان دامپزشکی، ضمن انکار اصل قضیه، خواهد گفت که جراحی با حضور وی و توسط خودش صورت گرفته است!! این فرد حتی اخیرا مدعی شده است که آمادگی عصبی و روانی برای جراحی را ندارد اما از نفوذی برخوردار است که مانع از محکومیت او خواهد شد!

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
5
خزر آنلاین دیگه خودت و مسخره کردی اگر مدرکی داری با نام و نشان رو کن اینجور خبر نوشتن بسیار مغرضانه و غیر حرفه ای است
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
4
با سلام..بهتر است.رسانه محترم..ادعای صاحب دام..ونام ومدارک مستدل.ونام ان کلینک..را منتشر کند..مطمعن باشند.نظام دامپزشکی.استان.پیگیری لازم را انجام میدهند...واگر صحت داشته باشد..هیئت بدوی.ورسیدگی به تخلفات حرفه ای همکاران دامپزشک..در این گونه موارد چشم پوشی نخواهد کرد..با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
1
چشم تنگی و دشمنیت با اصل نگهداری حیوانات خانگی میتوانند عامل اصلی پخش و نشر اینگونه اخبار باشد از دست دادن و مرگ برای همه موحودات زنده امر بدهی میباشد اینکه صرفا بعلت مرگ تشکیلاتی را مسئول بدانین موضوعی غیر حرفه ای و با توجه به متن گزارش، و ااستفاده از لغات خاص مانند زر و برق مشخص است بیشتر از توجه به حیوانات به از بین بردن و نابودی و مورد اتهام قرار دادن ان مکان قصد و نظر است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
5
شنونده باید عاقل باشه.... نمونه بارز باج خوهی رسانه ای......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
3
خزر آنلاین یک خبر گزاری درجه چندم است که خبر هاش ارزش رسانه ای نداره در این خبر هم یکی از رقیبان بیمارستان دامپزشکی جدید رشت خبر میفرسته خزر انلاین هم چون خبر نداره میزاره رو خروجی خبرگزاری فقط هم حکیم مهر چاپ میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
1
از حکیم مهرکه یک رسانه تخصصی هست انتظار بیشتری می رفت تا اسیر جوسازی های یک پایگاه خبری بی هویت نشود......
نظر شما
ادامه