کد خبر: ۵۰۸۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی گفت: برای تجهیز کشتارگاه‌ها نیاز به تسهیلات بانکی است که این موضوع جای پیگیری دارد و با توجه به اهمیت موضوع در اجرای طرح، بنای تعطیلی هیچ کشتارگاه طیوری را نداریم، بلکه به دنبال ارتقای کیفی گوشت مرغ هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر احمد شریعتی» با اعلام این مطلب، اظهار کرد: اجرایی شدن طرح ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در استان خراسان رضوی با هماهنگی اعضای صنف امکان‌پذیر است.

وی افزود: استان خراسان رضوی در حوزه کشتارگاه‌های طیور به عنوان یکی از استان‌های پیشرو و نمونه مطرح شده و در این زمینه رشد چشمگیری داشته که با توجه به رونمایی و ابلاغ ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ ضروری است این طرح باکیفیت و سریعتر اجرایی شود.

شریعتی گفت: در حال حاضر با همکاری اعضای صنف، این کار شکل خواهد گرفت، زیرا همه معتقدیم با اجرای طرح فوق، مخاطرات بهداشتی کاهش می‌یابد و اجرایی شدن این طرح با تعامل بین ما و انجمن قابل اجرا است.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی بیان کرد: باید کشتارگاه‌هایی در بحث صادرات، قطعه‌بندی و بسته‌بندی وارد شوند که خود را در این زمینه مجهز کرده و ارتقای لازم را داده باشند.

وی ادامه داد: روند اتفاقات در کشتارگاه‌های طیور رو به رشد است و باید این اتفاقات به افزایش کیفیت گوشت مرغ و در نتیجه رضایتمندی مردم منجر شود.

شریعتی با اشاره به اهمیت درنظر گرفتن نظرات اعضای انجمن‌ها و تشکل‌های مرتبط، تصریح کرد: نظرات در خصوص صنوف باید با حضور نماینده آن صنف باشد و ما نظرات اعضای صنف را بشنویم و سپس با تعامل نسبت به اجرایی کردن طرح‌ها پیش برویم.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی عنوان کرد: برای اجرای طرح کشتار مرغ در خط ۲ و درجه‌بندی مرغ کشتار شده، قطعا جلساتی را با صاحبان صنعت و مدیران کشتارگاه‌های طیور برگزار خواهیم کرد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تجهیز کشتارگاه‌ها نیاز به تسهیلات بانکی است که این موضوع جای پیگیری دارد و با توجه به اهمیت موضوع در اجرای طرح، بنای تعطیلی هیچ کشتارگاه طیوری را نداریم، بلکه به دنبال ارتقای کیفی گوشت مرغ هستیم.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
دکتر جان همه ی اینها درست ولی تا وقتی ماده ی 19 نباشد کیفیت و امنیت غذایی معنایی ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
از استان های همجوار یاد بگیرید که بالخره ماده ی 19 رو لااقل برای کشتارگاههای طیور اجرا کردند
نظر شما
ادامه