کد خبر: ۵۰۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: دانشجویان ورودی ۹۱-۹۲ دکتری دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل باحضور استادان و خانواده‌ها، پایان تحصیلات ۶ ساله خود را جشن گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دکتری حرفه‌ای دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور سیدمهدی حسینی‌فر رئیس دانشکده واحد بابل، استادان گروه دامپزشکی، دانشجویان و خانواده دانشجویان فارغ‌التحصیل در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد و دانشجویان ورودی ۹۱-۹۲ دکتری دامپزشکی پایان تحصیلات ۶ ساله خود را جشن گرفتند.

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل اظهار کرد: از خانواده‌ها که این افراد خوب را تربیت کردند و برای کسب تعلیم و علم و دانش تحویل دانشگاه دادند، قدردانی می‌کنم، ما هم از آنچه در توان این مجموعه بود، کوتاهی نکردیم و آینده درخشانی پیش روی دانشجویان دکتری دامپزشکی است.

«دکتر سید مهدی حسینی‌فر» گفت: دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل مهم‌ترین‌ترین نقش را در توسعه و سلامت حوزه دامپزشکی داشته‌اند به‌طوری که در نگاه به فعالیت‌های مختلف علمی و فرهنگی، همه دانش‌آموخته‌های دانشگاه آزاد اسلامی بابل در سطح کشور حضور فعال دارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد بابل نیز دانش‌آموختگی را یک آغاز دانست و بیان کرد: فراگیری علم و دانش، انسان را به تعالی می‌رساند و اخلاق نیک و حرفه‌ای روابط اجتماعی و کاری را زیاد می‌کند.

«نقی سنایی» افزود: جشن فرهیختگی، جشن اخلاق و ادب و تربیت است. دانشجویان عزیز واحد بابل در کنار تحصیل علم، خوش‌خلقی و ادب و تربیت اسلامی را از استادان و دانشگاه آموختند.

وی افزود: نبی مکرم اسلام(ص) راجع به اخلاق نیک فرمودند «حسن الخلق یزید فی الرزق» یعنی خوش‌خلقی، رزق و روزی مادی و معنوی را می‌افزاید و امام صادق(ع) هم راجع به ادب اسلامی و ضرورت عملیاتی‌کردن آن فرموده‌اند «اگر از عمرت دو روز باقیمانده، یک روزش را برای تحصیل ادب در نظر بگیر».

به گزارش آنا، در این مراسم با اهدای لوح سپاس از استادان برتر گروه دامپزشکی توسط دانشجویان فارغ‌التحصیل تجلیل شد. همچنین با اهدای هدایا و تندیس‌هایی توسط مسئولان دانشگاه و خانواده‌ها از دانشجویان فارغ‌التحصیل قدردانی شد.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
United States of America
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
1
5
شما یک سال بعد از این چهره های خندان بپرسید حالتان چطور است از کار و درآمدشان بپرسید می فهمید بجای جشن باید مجلس ترحیم می گرفتند (بخصوص برای خانم دکتر های عزیز )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
4
اغاز بدبختی
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
2
سلام بر مسئولین فنی با حقوق کمتر از یک میلیون ....
نظر شما
ادامه