کد خبر: ۵۰۷۳۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

حکیم مهر: عصر روز دوشنبه 31 تیر ماه 98 همکار اداره دامپزشکی شهرستان نیر در استان اردبیل که چند روز پیش در اثر سانحه واژگونی خودرو حین عزیمت به محل کار در محور اردبیل، کورائیم، نیر مصدوم و در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری بود، به علت شدت جراحات وارده و پس از چندین بار عمل جراحی و بی نتیجه ماندن تلاش پزشکان معالج به رحمت ایزدی پیوست .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، شادروان «شهرام پناهنده» همکار فعال، خوشنام و مردمداری بود که بیش از بیست و سه سال دوران خدمت خود را در خدمت به دامداران و روستائیان و عشایر منطقه سپری کرد.

در پی این حادثه تلخ مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل درگذشت این همکار خدوم را تسلیت و تعزیت گفت. در قسمتی از این پیام تسلیت «دکتر صادق صالحی» آمده است:

خبر حزن انگیز درگذشت همکار عزیزمان مرحوم و مغفور شادروان شهرام پناهنده در مسیر عزیمت به محل کار و خدمت به مردم موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و همکاران گردید.

تقدیر چنین است و از مقدرات و مشیت الهی گریزی نیست، هر چند غم و سوز جدایی عزیز از دست رفته در هیچ کلام و جمله ای نمی گنجد، اینجانب از طرف خود و به نیابت از همکارانم در اداره کل دامپزشکی استان و ادارات دامپزشکی شهرستان ها مصیب وارده را صمیمانه خدمت خانواده آن مرحوم و کلیه بازماندگان و تک تک همکاران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بدون تردید یاد و خاطره این عزیز سفر کرده همیشه در قلب و حافظه جامعه بزرگ دامپزشکی ماندگار بوده و هیچگاه فراموش نخواهد شد.

ضمن ابراز همدردی مجدد از درگاه رفیع و منیع ایزد متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان آن مرحوم و کلیه همکارانم صبر جمیل مسئلت می نمایم.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
3
با سلام.بنده نیز درگذشت این عزیز از دست رفته رو به خانواده ی محترمشون و جامعه ی مظلوم و بی ادعای دامپزشکی تسلیت عرض میکنم روحشون شاد.
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
5
تسلیت واژه کوچکیست در برابر این غم بزرگ
روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی درگذشت همکار گرامی در استان اردبیل را به خانواده گرامی مرحوم و جامعه دامپزشکی تسلیت می گویید .
روحش شاد و یادش گرامی
دکتر عبدالهی - همکار سازمان دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
1
ضمن عرض تسلیت به همکاران محترم اداره کل دامپزشکی استان اردبیل و شهرستان نیر و خانواده داغدارش، علو درجات برای آنمرحوم و بقای عمر بازماندگان را از درگاه یزدان پاک مسئلت دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
1
دورود به روان پاک همه زحمتکشان حوزه دامپزشکی و بخصوص این همکار محترم
عرض تسلیت دارم خدمت خانواده و بازماندگان
شادی روح همه درگذشتگان و مرحوم شادروان شهرام پناهنده فاتحه و الاخلاص مع الصلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
بنده حقیر نیز در غم از دست دادن این عزیز بزرگوار در ماتم و سوگ نشسته ام. برای فرزندان دلبند این بزرگوار امیر مهدی و مبینای عزیز و همسر محترمشون از درگاه ایزد منان صبر و استقامت جمیل ارزومندم.
نظر شما
ادامه