کد خبر: ۵۰۶۶۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره، به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع‌آوری شده از سطح شهر هستیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایمنا، «پیمان بضاعتی‌پور» اظهار کرد: متاسفانه سگ‌گردانی در پارک‌ها و مکان‌های عمومی شهر به معضلی برای برخی از شهروندان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه بارها در خصوص اینکه سگ‌گردانی در پارک‌های شهر انجام نشود، اطلاع‌رسانی شده است ولی همچنان شاهد بی‌توجهی برخی نسبت به این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: برخی از شهروندان نسبت به تردد سگ در مکان‌های عمومی از جمله پارک، حساسیت دارند و سگ گردانی عده‌ای باعث از بین رفتن حس آرامش روانی آن‌ها می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج گفت: احترام به حقوق سایر شهروندان وظیفه همه است به همین دلیل از صاحبان سگ‌های خانگی تقاضا می‌شود به حساسیت دیگر شهروندان توجه کنند و با بردن سگ به پارک امنیت و آرامش آن‌ها را به هم نزنند.

بضاعتی‌پور اضافه کرد: به نظر می‌رسد فرهنگ‌سازی لازم در خصوص ممنوعیت سگ گردانی در پارک‌ها صورت گرفته و چاره‌ای جز برخورد قهری با عده‌ای که به این موضوع توجه نمی‌کنند، باقی نمانده است.

وی تصریح کرد: به همین منظور با هماهنگی با پلیس و دستگاه قضا قرار است سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار از سطح پارک‌های شهر جمع‌آوری شوند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج اظهار کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت مرکز ساماندهی سگ‌های حلقه دره، به دنبال ایجاد فضاهای جدید برای انتقال سگ‌های بلاصاحب جمع‌آوری شده از سطح شهر هستیم و علاوه بر آن امیدواریم با احداث "پارک حیوانات"، صاحبان سگ‌های خانگی نیز بتوانند حیوانات خود را به راحتی در فضای تعیین شده و مشخص، بگردانند.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
1
2
صاحبان پت هم که کلا جز شهروندان شهر محسوب نمی شن
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
3
به نظر میرسد دولت فقط آن عده از شهروندان که از حیوانات و علی الخصوص سگ ها بیذارند حمایت میکند و اهمیتی به جمعیت کثیری از حامیان حیوانات و دوست داران سگ نمیدهد
متاسفم برای جامعه ی عقب افتاده خودم که دغدغه دولت و مجلس شده منع سگ گردانی و برخورد با صاحبان آنها...
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
5
0
ای کاش عده‌ای خود‌خواه، متوجه می‌شدند که هر چیزی جایی دارد! حیوان نجس را نباید در اماکن عمومی راه برد، حتماً دلیلی داشته که خدا این حیوان مفید را، نجس قرار داده، پس بهتر است بیشتر فکر کنید و برای قوانین کشور هم احترام قائل باشید و سگ را به اماکن عمومی نیاورید.
پاسخ ها
ندا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
شما حتی درک درستی از خدا هم ندارید و خودخواهی اونجاییه که امثال شما میتونن به این راحتی عقیدشونو مطرح کنن ولی یکی دیگه که خلاف نظر شمارو دار
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
0
0
شما حتی درک درستی از خدا هم ندارید.
و خودخواهی اونجاست که شما عقیدتو راحت بیان میکنی ولی مخالف شما نمیتونه حیوون خونگیشو (سگ عزیزشو) تو یه جای مشخص و بسته هم حتی ببره برای گردش
نظر شما
ادامه