کد خبر: ۵۰۶۵۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

«سید قربانعلی موسوی شیرازی» در فانوس زاگرس نوشت:

مدتی است در فضای مجازی سخن از اخراج نیروهایی است که بصورت طرح موقت در دامپزشکی مشغول کار هستند، این نیروها که طرح سه ساله اند اینروزها که مصادف با دو سال خدمت شان است قصد اخراج آنها را دارند، از تمام استان و شهرستان ها تعدادی را نگه داشته و مابقی را تسویه حساب می کنند.

با کمال تعجب مشاهده گردیده که چرام در بین شهرهای استان هردو نیروی خودرا در ردیف اخراجیها قرار داده است قابل توجه است که بقیه شهرها یک و یا دو نیرو از نیروهای طرحی را نگه می دارند و مازاد را اخراج می کنند. اما چرام هر دو نیرو را قصد اخراج دارد و این ظلم مضاعفی است که در حق چرام صورت می گیرد.

 هرچند هنوز یکسال به پایان موعد اتمام طرح که سه ساله می باشد مانده اما استانداری اعلام نموده قادر به تامین حقوق نیروهای طرحی دامپزشکی نمی باشد و باید تعداد نیروهایش تقلیل پیدا کند.

کمبود اعتبار از یکسو شاید بتواند توجیه پذیر برای اخراج نیروهای طرحی باشد هر چند در این وانفسای بیکاری اتخاذ تدبیر کم کردن افراد مشغول بکار زیبنده دولت تدبیر و امید نبوده و نمی باشد و باید اتخاذ به تصمیمی نمایند که حجم بیکاران را کمتر نموده و زمینه امیدواری نیروهای بیکار را ایجاد نمایند ولی گویا در استان ما تدابیر بگونه‌ای دیگر رقم می خورد.

به درست ونادرست بودن این سیاست تقلیل نیرو کاری نداریم و در چه زمانی این اتفاق رقم می خورد هم نگاه نمی کنیم اما نمی شود چشم بر این موضوع بست که چرام دو نیرو با آنهمه حجم وسیع دامها و پراکندگی احشام دارد و دو نیرو هم با همه ی توان بزحمت توانسته اند توازن را در خدمت رسانی به دامداران ایجاد نمایند.

 اما با کمال تاسف و تاثر باخبر شده ایم هر دو نیروی چرام را در ردیف اخراجیها قرار داده اند که دور از انصاف و کاملا به ضرر دامداران است. وقتی سیاست دولت در خدمت رسانی به کشاورزان ودامداران است این چه صیغه ای است بر خلاف سیاست دولت در استان عمل میشود و اقدام به اخراج نیرو می کنند.

جای دارد استاندار محترم بعنوان والی استان با درایت و کاردانی که از وی سراغ داریم جلوی این بی تدبیری را گرفته و منافع دامداران و کشاورزان را مدنظر قرار دهند که آینده شهرستان و استان منوط به ارزش گذاری برای این دو قشر است و بی توجهی به آن ها عواقب زیانباری بدنبال خواهد داشت که قابل جبران نخواهد بود.

چرام نیاز مبرم به هر دو نیروی طرحی مشغول در دامپزشکی دارد و دلیل موجه اش تعداد بسیار زیاد احشام و دام در این شهرستان می باشد انتظار می رود در این مهم بیشتر تدبیر شود که مردم زیان آنرا پرداخت نکنند چرا که زمینه ساز نارضایتی قشر عظیمی خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
شهرستان گچساران ۳۰۰میلیون اعتبار عمرانی از فرمانداری گرفته
بقیه شهرستانها حتی یک ریال نگرفتن ،حالا نمیتونن حقوق ماهی یک وپونصد نیروی طرحیشو بپردازن و میگن بیا تسویه کن... دوسال سربازی و و دوسال طرحم تو اداره دامپزشکی گچساران گذروندم مث آب خوردن میگن حقوق یکسال دیگه از قراردات نمیتونیم پرداخت کنیم و باید بری الان تکلیف ما ک متاهلیم چیه کارشناس ارشد م هستم
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
سازمان بی کلاه ،،،
امیدم این بود بعد دوسال سربازی تو اداره ۳سال طرح
گذروندن تو اداره دامپزشکی گچساران حداقل با ی قرارداد نصف ونیمه نگهمون میدارن،، هنوز طرحم تموم نشده نامه تسویه م اومد.
شهرونددهدشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
دلیلش فقط مدیر کل ............. واینکه قدرت لازم را برای پیگیری این مشکل را در استان نداشته ...وگرنه مدیرکل چطورنمیتونه 500 میلیون برای باقیمانده طرح دوستان مهیاکنه ضمنا ایشان و آقای نوروزی مدیربرنامه وبودجه استان هر دو ازبچه های باشت هستندوهمشهری هستن وبجزاین مورد هر دو اصلاحاتی وهردو هم توسط دکتر تاجگردون به مدیریت برگزیده شدن پس اگه مدیر کل بهمنش بخوادراحت این کار انجام میگیره ...........
بویراحمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
مدیر کل ............ اصلا قدرت رایزنی برای نگه داشتن این ده نفررانداشتن والان هم واسه اینکه کسی سروصداش درنیاد ماها را ........... با یک ماه مرخصی استحقاقی به کاربرگشت داده بشیم ..................... اصلا کسی جذب دامپزشکی نشده .................
نظر شما
ادامه