کد خبر: ۵۰۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر علوم در جلسه این فراکسیون، گفت: که طبق سخنان غلامی از این به بعد سنجش و پذریش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «فاطمه سعیدی» در تشریح نشست امروز (یکشنبه 30 تیرماه) فراکسیون امید مجلس با «غلامی» وزیر علوم، اظهار داشت: در این جلسه آقای غلامی گزارشی از از وضعیت آموزش عالی و تلاشها برای توسعه و گسترش آموزش عالی ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای غلامی در این جلسه تاکید کرد که از این به بعد سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد زیر نظر وزارت علوم انجام خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سخنان نمایندگان در این جلسه افزود: نمایندگان سوالات و دغدغه های خود در سه حوزه آموزشی، رفاهی و صنفی، فرهنگی و سیاسی و مشکلات دانشگاه های حوزه های انتخابیه شان که زیر نظر وزارت علوم هستند را مطرح کردند.

سعیدی ادامه داد: همچنین نمایندگان مشکلات خوابگاه‌ها، سلف دانشجویان، نشریات دانشجویی، هیات های علمی دانشگاه‌ها، استفاده از خانم‌ها در هیات علمی، انتخاب معاون و رئیس دانشگاه خانم را مطرح کردند که آقای غلامی قول دادند این موارد را پیگیری کنند .

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت علوم آمار پایینی در انتخاب خانم‌ها در مدیریت ها دارد که امروز این انتقادات از طرف نمایندگان مطرح و مقرر شد آقای غلامی پیگیری های لازم را در این زمینه انجام دهد.

سعیدی همچنین با اشاره به وضعیت دانشجویانی که مشکلاتی برای ادامه تحصیل داشته اند، اظهار داشت: در گزارشی که آقای غلامی ارائه داد تلاش‌ها برای رفع مشکلات این دانشجویان از طرف وزارت علوم انجام شده است و اکثریت این دانشجویان مشکلاتشان رفع شده است و مانعی برای ادامه تحصیل شان وجود ندارد.


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
United States of America
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
1
1
زیر نظر هر کس میخواهد باشد دانشگاه آزاد بیدی نیست با این باد ها بلرزد همچنان پذیرش نجومی و رشد قارچ گونه دانشکده ها را خواهیم داشت .پر کردن جیب ها بسیار مهمتر از بیکاری فارغ التحصیلان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
دانشگاه ازاد خودش در همه امور مستقل است .‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
این همه در حق دانشگاه ازاد حسادت نکنید.
نظر شما
ادامه