کد خبر: ۵۰۶۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر


مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: در راستای پیگیری مشکلات و انجام وظایف خود در قبال روستانشینان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان دیشب با فرماندار شهرستان قروه دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران خدوم خود در تمام استان اظهار داشت: رئیس شبکه دامپزشکی قروه نیز جز‌ مدیران موفق اداره‌کل و الگویی برای خدمت‌رسانی صادقانه است و شبکه دامپزشکی تحت مدیریت وی در اجرای برنامه‌ها و مأموریت‌های محوله بسیار موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: اداره‌ کل دامپزشکی کردستان در سه حوزه «کنترل بیماری‌های مشترک بین انسان و دام»، «کنترل بیماری‌های مختص دام» و «حفظ بهداشت عمومی جامعه و سلامت انسانی» فعالیت می‌کند.

ورمقانی با بیان اینکه بخش عمده مردم مناطق روستانشین کردستان مشغول دامداری و از این طریق هزینه‌های زندگی خود را تأمین می‌کنند، گفت: در راستای پیگیری مشکلات و انجام وظایف خود در قبال روستانشینان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

ورمقانی تصریح کرد: شخصاً همراه با همکاران زحمت‌کشم از سطح روستاها بازدید کرده و عملکرد نیروهای دامپزشکی را نظارت می‌کنم.

«موحد امان‌اللهی»، فرماندار شهرستان قروه نیز در این دیدار ضمن ابراز رضایت از عملکرد شبکه دامپزشکی قروه؛ از تلاش‌های شبانه‌روزی رئیس و کارکنان این مجموعه تلاشگر در شهرستان قدردانی کرد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بیجار و دیگر هیچ
|
Spain
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
استاندار بیجاری
پول برای بیجاری
............... رتبه بندی شهرستان ها در جهت بولدسازی بیجاری
عدم مشارکت بخش دولتی تب برفکی شبکه بیجار اما پاداشها بیجاری !
خلاصه هفته بیجاریه سلیقه ایه دیگه
دامپزشکی کردستان
|
Spain
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
با سلام و احترام
عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت مدیر کل محترم و جهادی دامپزشکی استان کردستان و تک تک عزیزان شاغل در دامپزشکی کردستان الخصوص همکاران بخش دولتی که طرح واکسیناسیون تب برفکی رایگان دام سبک و سنگین را به نحو احسنت و بسیار مطلب در سطح استان به اجرا در آوردند انشالله که این گونه اقدامات جهادی الگویی خواهد شد برای تمام کشور
باب اطلاع برادر عزیز که اظهار نظر فرمودید در خصوص شهرستان بیجار خدمت حضرتعالی عارضم که شبکه دامپزشکی بیجار ۲ نفر نیروی کمی به جهت تسریع در امر واکسیناسیونتب برفکی به شهرستان مریوان اعزام نموده و در این مدت نیز اکیپ دولتی بیجار بیش از ۵۵ هزار راس دام سبک و بیش از ۲۵۰۰ راس دام سنگین در سطح شهرستان واکسینه نموده است
خداوند متعال ناظر بر اعمال و رفتار ما خواهد بود و انشالله که همه ما رو به راه راست هدایت بفرماید و در هر پست و مقام و مسئولیتی که هستیم توفیق خدمت رسانی به خلق را از دست ندیم چرا که باقیات و صالحت خواهد بود
به عمل کار براید برادر جان نه به کامنت گذاشتن
نظر شما
ادامه