کد خبر: ۵۰۶۰۴
 

معاون دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت: تعامل چند جانبه سازمان بنادر، سازمان دامپزشکی، سازمان استاندارد وگمرک در تسریع امور بازرگانی مشتریان و صاحبان کالا می تواند بندرامیرآباد را به اهداف اقتصادی خود سوق دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، «حبیب اله طالبی» در بازدید مدیران و کارشناسان دامپزشکی استان های کشور از بندرامیرآباد، افزود: بندرامیرآباد بندری لجستیکی و استراتژیکی در شمال کشور است که با مدرن ترین تجهیزات تخلیه و بارگیری کالا توانسته رکورد کم نظیری از آغاز سال جاری تا کنون در این بخش را به ثبت برساند.

وی با اشاره به اینکه زمان انتظار تخلیه و بارگیری شناورهای حامل غلات و دیگر کالاها در بندرامیرآباد در حداقل زمان ممکن و مطابق با استانداردهای تعریف شده است، اظهار داشت: سهم نخست بندرامیرآباد در تمامی شاخص های اقتصادی در بنادر شمالی کشور موجب جذب صاحبان کالا و رونق اقتصاد منطقه شده است .

معاون دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد به تنوع کالاهای وارداتی و صادراتی در بندرامیرآباد اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل چند جانبه سازمان بنادر، سازمان دامپزشکی، سازمان استاندارد وگمرک در تسریع امور بازرگانی مشتریان و صاحبان کالا و سرمایه می تواند بندرامیرآباد را به اهداف اقتصادی خود جهت رونق تولید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی سوق دهد .

در حاشیه این بازدید، «دکتر رضوانی» مدیرکل دامپزشکی استان مازندران از استقرار آزمایشگاه واحد با هماهنگی های های انجام شده فی مابین دامپزشکی استان، شبکه بهداشت و اداره کل استاندارد استان در محلی با توافق این سه دستگاه خبر داد و گفت: با استقرار آزمایشگاه واحد، نمونه برداری و ترخیص کالا تسهیل و در اسرع وقت انجام گیرد.

 

نظر شما
ادامه