کد خبر: ۵۰۵۵۹


نشست مدیران دامپزشکی استان بوشهر با رییس سازمان دامپزشکی قطر با هدف توسعه همکاری ها برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، «دکتر مرتضی بحرانی» در گفتگویی در خصوص نشست برگزار شده با رئیس سازمان دامپزشکی و مدیر قرنطینه دامی کشور قطر اظهار داشت: پیرو جلسات سال گذشته با هیات قطری صبح امروز نشستی با رئیس سازمان دامپزشکی و مدیر قرنطینه دامی این کشور با موضوع بررسی نحوه نظارت‌های دامپزشکی بر روند ترانزیت دامها از گمرک بوشهر انجام شد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود : این هیات قطری پس از برگزاری نشست بازدیدی نیز از نحوه انجام نظارت های قرنطینه ای – بهداشتی دامپزشکی بعمل آورد.

دکتر بحرانی تصریح کرد : با توجه به دیدگاههای فنی در این نشست نحوه پایش و کنترل بیماریهای منطقه ای از جمله بیماریهای تب برفکی و PPR و کنترل شرایط بهداشتی حمل و نقل دام و اقدامات بعمل آمده در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر بحرانی با اشاره به توسعه همکاری های بین دو کشور گفت: علاوه بر بررسی وضعیت ترانزیت دام موارد دیگری از جمله صادرات فرآورده های خام دامی نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که می تواند در توسعه صادرات و مبادلات تجاری بین دو کشور گام بلند و موثری برداشته شود.



نظر شما
ادامه