کد خبر: ۵۰۵۱۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

نگهداری از سگ‌ها و گربه‌ها یکی از روتین‌ترین اتفاقاتی است که امروزه با رعایت برخی قوانین می توان آنرا انجام داد. نظر شما در مورد نگهداری از حلزون‌ها چیست؟

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبر فوری، این روزها دیگر همانند گذشته ای نه چندان دور، خوشبختانه شاهد آزار و اذیت حیوانات در اقصی‌نقاط کره زمین نیستیم و میزان این آزار و اذیت نرخ کاهشی داشته است و انسان‌ها بیشتر تبدیل به بزرگترین حامیان حیوانات شده‌اند. از این رو شاهد روابط چشمگیری میان انسان‌ها و حیواناتی اعم از گربه‌ها، سگ ها و... هستیم که می‌تواند حاکی از خبرهای خوشایندی باشد.

اما نگهداری و مراقبت از برخی حیوانات شاید کمی شوکه کننده باشد چرا که هر حیوانی نمی تواند با انسان‌ها رابطه مستقیم برقرار سازد و یا بالعکس! برای مثال حلزون‌های غول‌پیکری وجود دارند که می‌توانند حتی بیش از 20 سانتی‌متر رشد کنند! این حلزون‌ها بسیار غول‌پیکر و عظیم هستند که شاید اندازه کف دست و یا حتی بزرگتر از چهره انسان ها باشند!

با این حال از این حیوانات به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شود و این کمی شوکه‌کننده است! این حلزون‌های غول‌پیکر آفریقایی یک گونه کاملا بومی در کنیا و تانزانیا هستند که این روزها در حال رشد و افزایش جمعیت هستند و این در حالی است که در سال 1975 میلادی به میزان 1 میلیون دلار برای نابودی این گونه‌های غول‌پیکر هزینه شد و این حیوانات این روزها باز حضور فعال دارند.

این تصاویر ساختگی و یا تخیلی نیستند و کاملا واقعی هستند که این حلزون‌ها می‌توانند بیش از 500 نوع گیاه را بخورند و این روزها در حال تولید‌مثل هستند و با روند افزایش جمعیت آنها هیچ مشکلی هم اکنون وجود ندارد و هر جفت حلزون می‌توانند هر سال بیش از 1200 تخم را تولید کند. با این وجود نگهداری از این حیوانات به عنوان حیوان خانگی در ایالات متحده غیرقانونی است و اما در برخی نقاط جهان کاملا قانونی هستند.


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
الینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
4
بابا من حلزون دارم ولی این اندازه ی خره کجا میشه پیداش کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
2
2
اقا مطمئنید واقیه؟اصلا تا حالا ندیدم حلزون اینقدر بشه چون معمولا بعد از مدتی عمرشون تموم میشه
پرورش دهنده حلزون آفریقایی
|
United States of America
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
1
3
من خودم چند هزارتا حلزون آفریقایی در ابعاد و اندازه های مختلف دارم بله این عکس ها از نژاد کارون های آفریقایی هست و در نهایت به ابن اندازه میرسن چون ویژگی ها و ابعاد گونه های مختلف حلزون با هم کاملا متفاوت هست و تا به حال حدود سی هزار گونه حلزون کشف شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
درواقع ۳۵هزارو ۲۵۰ گونه از حلزون
نظر شما
ادامه