کد خبر: ۵۰۴۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

دو هزار کیلوگرم گوشت از سردخانه هتلی پنج ستاره در مشهد توقیف و سردخانه این هتل مهر و موم شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: طی دیروز و امروز تعداد چهار هتل پنج ستاره در محدوده حرم مطهر رضوی با حضور بازرسان دامپزشکی و مرکز بهداشت منطقه پنج مشهد و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار گرفت.

«امید جلیلی» گفت: در این بازرسی‌ها، سردخانه یک هتل پنج ستاره به دلیل شرایط غیر اصولی انجماد و عدم تجهیز به تونل انجماد مهر و موم و دو هزار کیلوگرم گوشت موجود در این سردخانه توقیف شد و این گوشت‌ها هم اکنون توسط دامپزشکی در دست آزمایش است.

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از هتل دیگری نیز ۱۰۰ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته و فاسد کشف و در محل معدوم شد.

جلیلی افزود: همچنین ۱۰۰ قوطی رنگ غیرمجاز قاچاق نیز از این هتل کشف شد.

وی تصریح کرد: بازرسی‌ها تا پایان ایام پیک مسافری در مشهد ادامه دارد.

تعداد پرونده‌های وارده به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی طی سه ماه نخست امسال ۱۰ هزار و ۹۷۲ فقره و تعداد پرونده‌های مختومه ۱۰ هزار و ۲۸۳ فقره بوده است.


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Japan
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
مردمو بیچاره کردین
حقیقت جو
|
Canada
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
در هر شرایطی کنترل و نظارت های گوشت و دیگر فرآورده های خام دامی در کلیه اماکن مرتبط، از موارد بسیار مهم در حفظ سلامتی مردم است.
هتل هاو رستوران های مطرح و لوکس ضرورت بر کنترل های بیشتری را دارند، علت آن واضح است، صاحبان رستوران و اماکن لوکس غذایی همیشه بر این باور هستند که بدلیل شهرت آنان، خیلی کمتر، زیر ذره بین نظارت ها قرار خواهند گرفت.
لذا اولویت بازرسی ها را از مکان های درجه یک قرار دهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
نتیجه برخورد با مافیای گوشت که دو سال پیش گرفتید چه شد ؟ با اینها هم هیچ برخوردی نخواهد شد؟ فقط برخورد برای متخلفین جزء است.
نظر شما
ادامه