کد خبر: ۵۰۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کردستان گفت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سقز در مورخه 15 تیر 98 مسئول داروخانه دامپزشکی که اقدام به نگهداری داروی دامی قاچاق برای عرضه نموده بود را 67 میلیون ریال جریمه کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر ناصر مخدوم» افزود: نیروهای شبکه دامپزشکی سقز در راستای طرح رصد و پایش دارو و واکسن از داروخانه ها و مراکز بخش خصوصی شهرستان، در بازدید یکی از داروخانه های دامپزشکی تعداد 8 قلم داروی دامی خارجی که بصورت قاچاق و بدون مجوز نگهداری می گردید را کشف نمودند.

مخدوم ادامه داد: پس از بررسی توسط کارشناسان شبکه، داروها غیرقابل مصرف تشخیص داده شد و مراتب برای تصمیم گیری قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع گردید که در نهایت در تاریخ 15 تیر سال جاری شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان علاوه بر معدوم سازی داروهای ضبطی، فرد خاطی را به پرداخت 67 میلیون و 860 هزار ريال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.  

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
1
بسیار جای تاسف ،خجالت وشرمساری برای........دارد در خبری دیگر امده بود دو دامبزشک دستگیر و روانه زندان شده اند برای چه برای چند قلم دارو با توجه به کمبود و نبود دارو ی داخل این چه رفتار زشتی است که با همکاران میشود؟
نظر شما
ادامه