کد خبر: ۵۰۳۰۷
 

جلسه کمیته تخصصی «دامپزشکی حیوانات خانگی» در شورای نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان خراسان رضوی، اولین جلسه کمیته تخصصی دامپزشکی حیوانات خانگی در روز شنبه ۹۸/۴/۱۵ با حضور دکتر کوشکی، دکتر خسروی نیا، دکتر اسدی، دکتر امیران، دکتر سرحدی و دکتر علوی در محل دفتر نظام دامپزشکی استان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه «دکتر مجید کوشکی» رییس نظام دامپزشکی استان ضمن خوش آمدگویی خدمت همکاران بر لزوم تشکیل کمیته های تخصصی نظام در جهت بیان مشکلات و مسائل مربوط و ارائه راهکار در جهت رفع آنها و همچنین اهمیت بحث درمان و نظارت بر روند کار همکاران بخش حیوانات خانگی تاکید کرد.

در ادامه «دکتر علی اسدی» عضو شورای نظام دامپزشکی استان و مسئول پیگیری کمیته دامپزشکی حیوانات خانگی به بیان اهداف و وظایف کمیته مزبور و اجرای مصوبات آنها در جهت رفع مشکلات این بخش مطالبی را عنوان نمود.

سپس همکاران مدعو و عضو کمیته، پیشنهادات و مسائل پیشرو صنف درمانگران حیوانات خانگی را مطرح کردند.

موضوعات مطرح شده شامل موارد زیر بود:

 - بحث و بررسی حضور افراد غیر مجاز در درمان حیوانات خانگی و لزوم برخورد با آنها.

 - بحث و تبادل نظر در خصوص الزام سازمان محترم دامپزشکی کشور به حضور همکار تکنیسین واکسیناتور در درمانگاههای اختصاصی حیوانات خانگی

مصوبات جلسه عبارت بود از:

 - مقرر گردید شکواییه ای در خصوص حضور افراد غیر مجاز و تبلیغات احتمالی آنها همراه با مستندات لازم توسط انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان تنظیم و به هیئت بدوی نظام دامپزشکی استان ابلاغ گردد‌.

 - همکاران دامپزشک که تمایل به حضور و کار در مراکز درمانی اختصاصی حیوانات خانگی را دارند، درخواست خود را به نظام دامپزشکی استان ارائه و طبق مقررات و ضوابط مجوز لازم برای آنها صادر گردد.

 - در خصوص الزام سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر حضور همکار تکنیسین واکسیناتور در مراکز درمانی حیوانات خانگی، انجمن صنفی درمانگاههای دامپزشکی استان با همفکری کمیته دامپزشکی حیوانات خانگی نامه ای تنظیم و مسائل مربوط به این مورد را عنوان کنند.

جلسه در ساعت ۱۳ با ذکر صلوات خاتمه یافت‌.

ضمنا اعضای محترم، مصوب جلسه شورای نظام استان در کمیته «دامپزشکی حیوانات خانگی» به شرح زیر می باشند:

 ۱. دکتر جواد خوش نگاه

 ۲. دکتر محمدرضا بهروزیان

 ۳. دکتر علی اسدی

 ۴. دکتر ایمان امیران

 ۵. دکتر احسان گله دار

 ۶. دکتر مسعود سرحدی

 ۷. دکتر نجم الدین اجرتی

 ۸. دکتر محسن علوی

 ۹. دکتر تورج وکیلی

 

نظر شما
ادامه