کد خبر: ۵۰۳۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

فرماندار گناوه گفت: اکنون ۳۷ مرغداری در این شهرستان فعال است که محصولات تولیدی خود را به دیگر شهرستان های استان نیز صادر می کند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «سید علی پاک نژاد» صبح یکشنبه در نشست بررسی مشکلات دامپزشکی و مرغداری‌های شهرستان گناوه با بیان اینکه، این شهرستان یکی از قطب های اصلی تولید مرغ در استان است، اظهار داشت: اکنون ۳۷ مرغداری فعال در گناوه وجود دارد که محصولات تولید و به دیگر نقاط استان نیز صادر می شود.

وی با بیان اینکه اکنون ۷ واحد مرغداری در شهرستان گناوه فاقد گازکشی هستند، افزود: مرغداری ها باید در واحد های تولیدی خود به رعایت بهداشت و صرفه جویی از آب و برق توجه داشته باشند.

فرماندار گناوه عنوان کرد: توجه به بهداشت و سلامت مرغ های تولیدی، توجه به سلامت غذایی مردم است و بسیار حائز اهمیت است، لذا تقاضا می شود صاحبان این واحد های تولیدی این مهم را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

پاک نژاد با عنوان اینکه سهمیه شهرستان گناوه به ۳ دامپزشک افزایش یافت، گفت: باید دامپزشک در شهرستان مستقر باشد تا در زمان ضروری در دسترس باید و به محل اعزام شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه دریافت هزینه دامپزشکان بر اساس تعرفه های قانونی دریافت می شود، عنوان کرد: در صورت بروز مشکل مرغداری ها جهت بررسی به اداره دامپزشکی شهرستان اعلام کنند.

فرماندار گناوه با بیان اینکه اکنون دو داروخانه دامپزشکی فعال در شهرستان وجود دارد، خاطر نشان کرد: یکی از موارد ضروری که صاحبان مرغداری باید مورد توجه قرار دهند، واکسیناسیون مرغ ها است که باید طبق زمان بندی مشخص انجام شود .
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر xy
|
United States of America
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
1
یکی از کسانی که دائما در کار دامپزشکی و نظام دامپزشکی دخالت میکنن همین مسولان هستند. شهردار فرماندار شورای شهر ..... مملکت قانون داره بزارید قانون اجرا بشه لطفا. آره حتما دریافت میکنند مثلا دامپزشک شیفت شب کشتارگاه طیور ۷/۸۰۰ میگیره !!!!
دکتر پورمهدی چلیکدانی
|
United States of America
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
خوشم میاد کلا هر کی هر کیه
با تعرفه مشکل دارن برن شبکه دامپزشکی که چه بشود؟
نظام کلا کشک است آیا؟
نظر شما
ادامه