کد خبر: ۵۰۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی خوزستان گفت: مواردی از توزیع گوشت بوقلمون فاسد و تاریخ مصرف گذشته تاکنون در کلانشهر اهواز توسط مأموران بازرسی دامپزشکی مشاهده نشده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر مصطفی کنارکوهی» افزود: گوشت بوقلمون به صورت روزانه از استان اصفهان وارد خوزستان می‌شود و پس از صدور گواهی بهداشتی در مبدا و کنترل آن در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی با نظارت مأموران دامپزشکی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع و مصرف گوشت بوقلمون به صورت تازه و روزانه انجام می‌شود گفت: تاریخ مصرف گوشت بوقلمون تولیدی اصفهان، سه تا چهار روزه است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان در ادامه افزود: در صورت مشاهده تخلف در توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور برخورد قانونی صورت می‌گیرد و متخلفان به دادگاه معرفی می‌شوند.

کنارکوهی نظارت بر توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی و طیور را از وظایف مهم دامپزشکی بیان کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف موارد را به دامپزشکی اطلاع دهند.

برخی رسانه‌های مجازی به نقل از گزارش‌های مردمی، چنین عنوان کردند که در یک ماه گذشته چند تن گوشت بوقلمون تاریخ مصرف گذشته و فاسد پس از دستکاری تاریخ انقضای آنان، بین برخی قصابان اهواز توزیع شده است.
گفته شده این گوشت بوقلمون که ادعا شده تاریخ مصرف گذشته و فاسد بوده اند در مناطق کیانپارس و کیان آباد اهواز توزیع شده است.

دامپزشکی خوزستان مطالب منتشره در فضای مجازی در خصوص توزیع گوشت بوقلمون فاسد و تاریخ مصرف گذشته در اهواز را رد کرد و خواستار ارایه مستندات برای پیگیری دقیق موارد ادعایی شده است.

بخش مهمی از مواد پروتیینی، فرآورده‌های خام دامی و آبزیان پرورشی مورد نیاز استان خوزستان از استان‌های همجوار از جمله اصفهان و چهارمحال و بختیاری تامین می‌شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
............، همه چی آروم ما چقدر خوشحالیم . وضعیت اصناف اهواز اسف باره و این ضعف و ناتوانی اداره دامپزشکی اهواز رو میرسونه ، ..................... فکر نو انگیزه مضاعف و مدیریت قدرتمند لازم است ، بپذیریم .
نظر شما
ادامه