کد خبر: ۵۰۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی ذرت تراریخته دامی را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند  .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوا،   «دکتر اولیا میرلاشاری» معاون مدیرکل و رئیس اداره  دامپزشکی  چابهار گفت: روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ دستگاه تریلی  ذرت تراریخته دامی  را از بندر چابهار به نقاط مختلف کشور حمل می‌کنند بطوریکه تاکنون بیش از ۴۴ هزار و ۳۰۰ تن ذرت را از بندر شهید بهشتی حمل کرده‌اند.

اولیا میرلاشاری اظهار داشت: نظارت بهداشتی دامپزشکی از زمان ورود محموله ذرت تراریخته دامی از مبدا برزیل به بندرچابهار به خوبی انجام می‌شود و این محموله‌ها پس از تخلیه در  بندر شهید بهشتی چابهار  و صدور گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای به اقصی نقاط کشور و استان سیستان و بلوچستان حمل می‌شود.

وی افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی چابهار از زمان تخلیه محموله ذرت تراریخته نظارت کامل بهداشتی بر روند تخلیه، انبار، انجام نمونه‌برداری و آزمایش‌های کنترل کیفی، میکروبی و شیمیایی دارند و پس از حصول اطمینان از سلامت آن‌ها گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل محموله به اقصی نقاط کشور را صادر می‌کنند.

وی بیان کرد: بندر چابهار با ظرفیت هشت و نیم میلیون تن تخلیه و بارگیری سالانه نقش مهمی در تامین کالای اساسی دارد و باید از ظرفیت این بندر به خوبی استفاده شود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
1
0
چرا سازمان جهاد کشاورزی اجازه ورود ذرت تراریخته را می دهد!!!
نظر شما
ادامه