کد خبر: ۵۰۱۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

رییس سازمان دامپزشکی کشور در گردهمایی سالانه مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان ها در شهمیرزاد استان سمنان افزود: روابط عمومی نامحدود است چرا که انعکاس فعالیت های بخش فنی در اختیار و با قدرت این انجام صورت می گیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علیرضا رفیعی پور» گفت: روابط عمومی این سازمان به مثابه صدا و سیمای سازمان دامپزشکی است و کسانی در خاطر ما می مانند که قدرت ارتباطی بالایی داشته و از روابط عمومی بالایی برخوردار باشند.

رفیعی پور اظهار داشت: توفیق اخیر سازمان دامپزشکی کشور متعلق به همه مردم و نظام است و کسب این موفقیت از طریق راهبرد معرفی موفق خود و ارائه عملکرد ها در سطح جهانی بوده که توانستیم رای موافق کشورها را از آن خود کنیم و به این موفقیت دست یابیم.

وی یادآور شد: موفقیت سازمان دامپزشکی کشور در داخل و خارج نیز مدیون ارایه عملکرد موفق فعالیت های فنی و بهداشتی بوده که این موضوع از هنرهای روابط عمومی است و همچنین دشمنان ما از راهبرد رسانه و روابط عمومی برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند و لازم است در جهت مقابله با این سیاست ما نیز نهایت استفاده را از ابزار روابط عمومی و رسانه داشته باشیم.

رفیعی پور گفت: لازم است ضمن انعکاس فعالیت ها هوشیار و در جهت پاسخگویی به هجمه های دشمنان و افراد بدذات همواره فعال و بیدار باشید.

وی افزود: قرار نیست مهر مظلومیت به صورت همیشگی بر پیشانی سازمان دامپزشکی و یا روابط عمومی این سازمان زده شود و لازم است در جهت از بین بردن این نقص، خود ما نیز تلاش بیشتری کنیم زیرا توفیق و عدم توفیق سازمان و وزارتخانه به عملکرد روابط عمومی و حوزه های ارتباطی بستگی دارد.

رفیعی پور عنوان نمود: به این نکته واقفم که روابط عمومی سازمان جایگاه تشکیلاتی مناسبی ندارد و از این جهت آمادگی خود را برای ارتقای این سطح اعلام  می کنم.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
4
صدا و سیما هم اگه به جای اینکه دانشگاه عمومی باشد مرتب دنبال سلبریتی ها و پخش خندوانه و ارسال ستاره مربع و ... و دریافت ماهی تابه چدنی باشد باید کابل برقش را بکشی!!!!!!!
روابط عمومی سازمان محبت بفرماید به جای انتشار تصاویر مقامات سازمان از جوانب مختلف که در حال افاضات گهرباری چون ریشه کنی بیماریها و....هستند بفرماید با یک خودانتقادی مفید از مسئولین سازمان بپرسد نقش سازمان دامپزشکی در گرانی گوشت قرمز چه قدر بوده؟
آیا کمبود واکسن آنترو منجر به تلفات و کاهش دام مولد و ... نتیجتا گرانی گوشت نشد؟؟؟؟
آیا سازمان دامپزشکی متولی پیگیری و تهیه مواد بیولوژیک مورد نیاز صنعت دام نیست؟
اگر میفرمایند قاچاق دام به خارج کشور عامل گرانی گوشت بوده بفرمایند متولی خروج قانونی دام در کشور کدام دستگاه است آیا غیر از دامپزشکی است؟؟؟؟؟
البته تحول عظیم و نادر و برای اولین بار در دامپزشکی ایران رخ داده و اون هم این که چند روز قبل یک مدیر محترمی فرموده من اگر شرایط ایجاب کند در کانکس و پست قرنطینه خدمت خواهم کرد!!! خب همین مدیر محترم را بهش بگین بفرما جلوی قاچاق دام را بگیر تا گوشت گرانتر نشه!!!!
وظیفه سازمان دامپزشکی اعلام واردات گوشت و رکورد زدن در آن است؟
یا اینکه اعلام کنیم کدام کشور با ما برادر است کدام خواهر؟؟؟؟
چرا یکی پیدا نمیشه یه جواب درست و درمان به انتقادات علمی وفنی به بزرگان دامپزشکی ایران چون دکتر عطارد در خصوص واردات واکسنهای بی خاصیت و بعضا مضر بدهد؟؟
چرا در جواب دکتر عطارد در خصوص اینکه فرمودند خط مشی سازمان را شرکت های وارد کنننده تعیین می کنند صدا وسیمای سازمان خاموش شد؟؟؟؟؟؟
و.......
با دور همی روابط عمومی ها نه سقط جنین نه آنفلوانزا نه تب برفکی و نه تسری و نه تبصره 19 درمان نخواهد شد
نظر شما
ادامه