کد خبر: ۵۰۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از پلیس البرز، «سردار عباسعلی محمدیان» اظهار کرد: مکان‌های عمومی جای سگ گردانی و رفت و آمد حیوانات نیست و حمل سگ در درون خودرو‌ها ممنوع است و پلیس در صورت مشاهده این موضوع، با صاحبان سگ‌ها برخورد جدی خواهد کرد.

وی با اشاره به دستور دادستانی، مبنی بر برخورد جدی با پدیده سگ گردانی افزود: مراجع انتظامی در صورت مشاهده این موضوع حیوانات را تحویل عوامل شهرداری داده و در صورت تمرد مالک، نسبت به برخورد قانونی با وی اقدام و افراد خاطی را به دادسرا معرفی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی البرز ادامه داد: بنا به دستور دادستان البرز شهرداری مکلف است مکانی برای نگهداری این گونه حیوانات تعیین و با نصب تابلو و ابلاغ این دستور به عوامل خود، از ورود سگ‌ها و حیوانات به اماکن عمومی و پارک‌ها جلوگیری به عمل آورد.

محمدیان در پایان اظهار کرد: پدیده سگ گردانی هم می‌تواند تأثیر منفی در بهداشت جامعه و اماکن عمومی از قبیل پارک‌ها را داشته و هم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
3
0
تشکر ازدادستان محترم وپلیس زحمتکش.
نظر شما
ادامه