کد خبر: ۵۰۰۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: باید به دنبال واردات دام مولد در سیستان و بلوچستان باشیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، «دکتر علیرضا رفیعی پور» در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی سیستان و بلوچستان که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهوری در سالن همایش های استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اقدامات این سازمان در ۲ سال گذشته تفویض اختیارات به سیستان و بلوچستان فراتر از درخواست متقاضیان بوده، به طوری که تسهیل‌گری های این سازمان سبب شده است این نهاد منتظر اقدام تشکیلات متقاضی باشد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: همچنین این سازمان با توجه به ظرفیت بالای سیستان و بلوچستان در واردات دام در ماه‌های گذشته واردات دام قانونی از پاکستان، افغانستان، عمان، برزیل را به طور اختصاصی به مقصد چابهار داده است.

وی ادامه داد: واردات گوشت گرم وکیوم شده با ماندگاری ۳۰ روزه از پاکستان تنها به سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان تفویض شده است.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تاکید کرد: ما باید به دنبال واردات دام مولد در سیستان و بلوچستان باشیم به طوری که بدون هزینه های سربار به دلیل شرایط مطلوب آب و هوایی این استان بتوان بهترین سودآوری را رقم زد.

او افزود: ورود دام با زایش خوب همراه خواهد بود که در نتیجه فعال شدن کامل کشتارگاهها و واحدهای بسته بندی و بکارگیری تمامی نیروهای آماده اشتغال سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها را به همراه دارد.

رفیعی پور تاکید کرد: سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان به دنبال ورود دام مولد به این استان باشند.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف اقتصادی در حوزه صنایع مادر جای کار دارد که در حوزه دامداری می توان با هزینه های مناسب در این استان ضمن سود آوری کلان به صنعت دام و گوشت کشور کمک کرد.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
1
دام مولد خوب است ولی وقتی بازار فروش به علت گرانی بیش از حد کساد است چگونه این دامدار سود خواهد کرد؟؟!

تا وقتی که جهادکشاورزی همچنان به واردات نهاده های با ارز 4200 تومانی به دست دلالان نورچشمی ادامه می دهد و به مردم ناتوان از خرید گوشت قرمز یارانه مستقیم خرید گوشت نمی دهد تمام این طرح های اشتباه همانند سابق محکوم به شکست تاسف بار است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
1
یه سری گوشت وکیوم رو هم تحت عنوان گوشت گرم وکیوم ممتاز با تاریخ مصرف 2 ماه وارد کنید عالیه
ناشناس
|
France
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
یعنی هوا‌نباشد،گوشت‌تازه در دمای یخچال(+۴) تا یکماه ماندگاری دارد؟
نظر شما
ادامه