کد خبر: ۴۹۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور گفت: ممکن است در برخی مراکز توزیع، شاهد گوشت های وارداتی فاسد باشیم اما این امر فراگیر نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر علیرضا اکبرشاهی» در حاشیه سمینار علمی «آخرین یافته های تحقیقاتی بیماری نیوکاسل» که در سالن همایش های مؤسسه رازی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: توزیع گوشت های وارداتی در کشور به قدری زمانبر نیست که شاهد فاسد بودن آن باشیم.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: گوشت ها در دو قالب منجمد و یا وکیوم شده وارد کشور می شوند که در نوع اول تاریخ انقضای گوشت ها 12 ماهه است و به هیچ عنوان فاسد نمی شود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: در نوع دوم نیز بسته بندی ها برای استفاده خانواده ها در مراکز توزیع قرار می گیرند و در مدت زمان کوتاهی خریداری خواهند شد؛ ممکن است در برخی مراکز توزیع، شاهد گوشت های وارداتی فاسد باشیم اما این امر فراگیر نیست.

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: انجام آزمایش، صدور گواهی حمل، حضور مسؤول فنی و نماینده دامپزشکی در مراکز توزیع گوشت های وارداتی با هدف تأمین سلامت مردم صورت می گیرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
0
0
واقعا چه اصراری هست که از برزیل هزاران کیلومتر دورتر گوشت منجمد خریداری شود و آن وقت تا زمان توزیع آن به خانواده ها آنقدر فاصله بیفتد که خطر فساد پیش بیاید؟؟!
چرا با پولی که صرف یارانه واردات نهاده های دامی از خارجی ها می شود از کشتارگاه های بهداشتی کشور برای تخصیص گوشت نیم بهای تازه و گرم به مردم خریداری نمی شود؟؟!

آیا دست کشیدن از 14 میلیارد دلار
یارانه ای اینقدر سخت و مشکل است؟
نظر شما
ادامه