کد خبر: ۴۹۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به همت انجمن خیریه حمایت از حیوانات ژین مکریان، دادستان مهاباد برای تعقیب کیفری حیوان آزارها به کلانتری های این شهرستان ابلاغیه ایی صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از کرد پرس، عضو هیات موسس انجمن خیریه حمایت از حیوانات «ژین مکریان» مهاباد اظهار داشت: بر اساس این ابلاغیه دادستان مهاباد دستور به کلانتری های سه گانه شهرستان مهاباد دستور داد تا در صورت گزارش اعضای انجمن حیوانات ژین مهاباد، موضوع گزارش سریع بررسی و نسبت به تشکیل پرونده برای فرد خاطی و معرفی به دادسرا اقدام کنند.

«نسرین خضر پور» افزود: در اقدامی شایسته تقدیر از سوی دادستان  شهرستان مهاباد و به همت انجمن خیریه حمایت از حیوانات ژین مکریان برای اولین بار در این شهرستان ابلاغیه مستقیم دادستان برای همکاری مستقیم کلانتری ها با این انجمن در صورت مشاهده حیوان آزاری صادر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس این ابلاغیه و در صورت مشاهده هر گونه حیوان آزاری در همان لحظه شهروندان می توانند از شخص حیوان آزار یا وسیله نقلیه و پلاک آنها عکس و فیلم تهیه کنند و برای این انجمن ارسال نمایند.

عضو هیات موسس انجمن خیریه حمایت از حیوانات گفت: بر اساس اخبار و اطلاعات واصله عده‌ای در اطراف و داخل شهر با برگزاری مسابقات شرط بندی، کشیدن حیوانات بر روی زمین با بستن به وسایل نقلیه موتوری، زیر گرفتن عمدی حیوانات و یا با اهداف سو، اقدام به حیوان آزاری در ملاء عام می‌کنند که این گونه اقدامات نظم و عفت عمومی را خدشه‌دار می‌کند همچنین از نظر شرعی و اخلاقی نیز اذیت و آزار حیوانات امری مذموم و ناپسند است.

خضر پور تاکید کرد: از اینرو انجمن خواستار ورود مدعی‌العموم به این امر انسانی شد تا بدون فوت وقت و با معرفی نماینده این انجمن به فرماندهی نیروی انتظامی کلانتری های سه گانه شهرستان مهاباد در صورت مشاهده این قبیل بزهکاری ها و ناهنجاری های اجتماعی با ورود نیروی انتظامی به قضیه و شناسایی افراد خاطی دیگر شاهد این قبیل جرایم در سطح جامعه نباشیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
اگر مدعی العموم محترم برای زنده فروشی مرغ در کوچه های مهاباد و فروش قطعه بندی غیر بهداشتی در سومرمارکتها در این هوای گرم دستوری صادر میفرمودند خیلی خوب میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
در شهرهای جنوب استان اذربایجانغربی از جمله مهاباد میاندواب و بوکان در سطح کوچه ها و خیابانها مرغ زنده عرضه میشود که لازم است دامپزشکی رسیدگی نماید
نظر شما
ادامه