کد خبر: ۴۹۸۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

با حضور فرماندار و مدیرکل دامپزشکی استان منصور شجاع به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان لنگرود معرفی شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنگرود، در مراسمی با حضور «دکتر عاقبتی» مدیرکل دامپزشکی گیلان، «محمد رنجبر» سرپرست فرمانداری لنگرود؛ «منصور شجاع» به عنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان لنگرود معرفی گردید.

محمد رنجبر فرماندار شهرستان با بیان اینکه دامپزشکی ارتباط مستقیمی با سلامت مردم دارد و نظارت های دقیقی باید در این امر صورت گیرد، گفت: باید در این زمینه قانون بطور دقیق و کامل اجرا شود.

این مقام مسئول گفت: لنگرود جزء شهرستانهایی است که با محوریت تعامل پیش می رود و سرلوحه کار همه مدیران همبستگی و تعامل در جهت پیشبرد و پیشرفت شهرستان است.

وی با تاکید بر اینکه  بحث سلامت و امنیت مردم بسیار مهم است، افزود: لذا باید افرادی که در این سمت ایفای نقش میکنند بسیار کار بلد و مسولیت پذیر باشند. 

در ادامه سهراب عاقبتی مدیرکل دامپزشکی گیلان گفت: کار دامپزشکی کار تیمی است و می طلبد که همه در این امر مشارکت و تعامل داشته باشند و انتظار ما این است که آقای شجاع مورد حمایت ویژه مدیران شهرستان قرار بگیرد.

در پایان مراسم با حکم مدیرکل دامپزشکی استان گیلان منصور شجاع  بعنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان لنگرود  معرفی و از زحمات «محمد رضا موسی طالشی» رئیس پیشین تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
2
با سلام و احترام خدمت دوست عزیز م جناب آقای مهندس شجاع و عرض خسته نباشید بابت همه زحماتی که در دو ران امانت داری شان کشیدن بطورصادقانه عمل کردند ضمن آرزوی موفقیت روز افزون در سنگر جدید خدمتگزاری برایشان از خداوند منان صحت و سلامتی و عاقبت به خیری خواهانم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
1
2
سلام ضمن تبریک به جناب آقای مهندس شجاع این نکته رو به مسئولین نشریه محبوب حکیم مهریادآور میشوم حداقل از کلمه مهندس برای جناب شجاع استفاده میکردید
نظر شما
ادامه