کد خبر: ۴۹۷۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

 «جواد کریمی قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به برخی اخبار منتشره مبنی براینکه سفارت انگلیس در تهران قصد دارد هفته آینده به مناسبت تولد ملکه انگلیس جشنی برپا کند و از تعدادی از مسئولان ایرانی و سلبریتی‌ها در این جشن دعوت به عمل آورد اظهار داشت :  بنده به عنوان عضوی از خانه ملت که از این اقدام مطلع هستم به ویژه به همکارانم که یک بار فریب نظر کارشناسان وزارت خارجه را خوردند و در محفلی که محفل گناه و معصیت بود شرکت کردند هشدار می‌دهم در چنین مراسمی شرکت نکنند .

  به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، وی یادآور شد: عکس هایی که بنده از آن مراسم دیدم اگر روزی پخش و چهره این افراد در فضای مجازی معرفی شود فاجعه خواهد بود .

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه بیشترین توطئه علیه جمهوری اسلامی به ویژه در زمان فتنه ۸۸ از سوی سفارت انگلیس هدایت می‌شد، افزود: خصمانه‌ترین مواضع علیه ملت ایران را همواره بعد از رژیم صهیونیستی و آمریکا دولت خبیث انگلیس داشته است .

کریمی قدوسی تصریح کرد: هریک از رسانه‌های ارزشی و چهره‌های علمی و سیاسی مطرح بدانند پا گذاشتن و شرکت هر کس در هر جایگاهی اعم از اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس یا کارشناسان وزارت خارجه، از دفتر رئیس جمهور و یا کارمندان دولت و... در محفلی که به مناسبت تولد یک چهره شوم استعمار به نام ملکه انگلیس که قرار است با سرو مشروبات الکلی و گوشت خوک پذیرایی ویژه کنند، صحیح نیست چراکه جایی که مشروب سرو می‌شود مجلس گناه و معصیت است و شرکت در آنجا طبق فتوای مراجع تقلید محفلی حرام است .

وی در پایان خاطرنشان کرد: لذا بار دیگر تاکید می‌کنم نه وزارت خارجه سفارش کند نه کسی داوطلب شود که در این مراسم شرکت کند .

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
آقای کریمی قدوسی حتما اطلاع ندارند که سفارت هر کشوری خاک آن کشور محسوب می شود و تابع قوانین آن کشور اداره می شود اگر مشروب سرو میشود وبا گوشت خوک پذیرایی میشود به جناب عالی مربوط نیست ، شما به فکر تورم و گرانی کمر شکن باشین به جای توصیه به این وآن برای شرکت در مراسم سفارت انگلیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
0
0
نظرتان در مورد سرویس سفارت روسیه چیه؟
نظر شما
ادامه