کد خبر: ۴۹۶۹۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
در قالب دو پیام جداگانه به «دکتر علیرضا رفیعی‌پور»:
«دکتر عیسی کلانتری» این انتخاب را موجب اخذ دستاوردهای قابل توجه بهداشتی و اقتصادی در ابعاد مختلف دانست ...

حکیم مهر: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در پیام‌های جداگانه توفیق رییس سازمان دامپزشکی کشورمان در کسب سمت دبیرکلی منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاور دور سازمان جهانی بهداشت دام را به او تبریک گفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در این پیام ها «دکتر عیسی کلانتری» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست ضمن اعلام تبریک به «دکتر علیرضا رفیعی پور» رییس سازمان دامپزشکی کشور جهت انتخاب او به دبیرکلی منطقه آسیا، اقیانوسیه و خاور دور سازمان جهانی بهداشت دام، این انتخاب را موجب اخذ دستاوردهای قابل توجه بهداشتی و اقتصادی در ابعاد مختلف دانسته و اظهار امیدواری کرده سازمان دامپزشکی کشور در ایفای نقش خود در مدیریت بهداشتی منطقه به ویژه تامین اهداف جهان واحد، سلامت واحد و اجرای مسئولیت های محوله، به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران موفق و سرافراز باشد.

«دکتر محمدمهدی گویا» رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در پیام تبریک جداگانه ای ضمن تبریک انتخاب رییس سازمان دامپزشکی کشورمان به این سمت، اظهار امیدواری شده تا سازمان دامپزشکی کشور در سایه مدیریت دکتر علیرضا رفیعی پور در کنترل و توسعه روز افزون سازمان دامپزشکی کشور در تمام عرصه ها توفیق یابد.

 
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دامپزشک از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
0
با سلام و عرض تبریک به جناب آقای دکتر رفیعی پور. شخصیت والای شخص ایشان لایق بهترین ها هستند
محمدرضاملازهی_اداره دامپزشکی مهرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
1
0
باسلام و عرض تبریک به جناب آقای دکتر رفیعی پور،ان شاء الله به عنوان نماینده جمهوری اسلامی موفق و پیروز و سربلند باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
2
0
هر چقدر سازمان دامپزشکی رو به جلو حرکت میکند بر عکس موسسه رازی رو به پسرفت است.رازی ppr را واگذار کرد،سرم های درمانی هم حدودا نصف آن واگذار شد، در تب برفکی مشکلات تولیدی را حل نکرده است و واکسن های باکتریایی انسانی هم از تعهد تولید عقب است و گویا قرار شد بخشی از آن وارد شود، روغن برای تولید واکسن های روغنی تهیه نشده است، واکسن آنتروتوکسمی مشکل کیفیتی دارد. ...چرا کسی به داد رازی نمیرسد. و اخیرا هم رسم شده رییس موسسه هر کسی را می خواهد به تیم خود اضافه کند ابلاغ دکتری برای صادر میکند مانند آقایان حنیفی و شیرازی نژاد که هردو کارشناس ارشد هستند در ابلاغ صادره دکتر هستند. ....
محمود علیپور
|
United States of America
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
2
0
با سلام
بنده از همکاران ایشون در خراسان جنوبی بودم. با جناب آقای دکتر کار کردیم شخصیت ایشون منحصر به فرده.مدیری لایق و با شخصیت با روابط عمومی بسیار بسیار بالا.
میزان رضایت صددرصدی مردم ،مسئولین و همکاران از ایشون
با آرزوی بهترین ها برای دکتر رفیعی پور گرامی و ارجمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
1
0
سلام.حکیم نامهربان.سانسور کن تا صبح دولتت بدمد.چرا هیچ مصاحبه ای با افراد منتقد ایشان انجام نمی دهید، .......................، در مورد آنفلوآنزا همه تلاش و دانش دکتر ماکنعلی بوده و در تخصص و دانش فنی ایشان فقط و فقط در حوزه آنفلوآنزا شکی وجود ندارد،اما معتقدم وضعیت سازمان در بدترین شرایط ممکن به سر می برد ،فکر می کنم در این چهل سال انقلاب اینقدر سازمان رها و بی مسولیت نبوده است، کسی نمی پرسد که ................ استان لرستان آورده که در حاظر همه روستاها درگیر لمپی اسکین می باشند،کانون هاری و مشمشه هم در استان لرستان گزارش گردیده است ،همه و همه از توان مدیریت بالای ایشان در انتصاب مدیران کل می باشد.
کمبود واکسن از انتروتوکسمی گرفته تا آبله بزی و گوسفندی و حتی حلال واکسن و کمبود مالین از دانش فنی ایشان می باشد.
........... اصفهانی‌ها در سازمان و وزارت خانه همچنان در حال نابودی جمعیت دامی کشور با انتصاب مدیران درجه هزارومی و ناتوان و هم باند خودشان می باشد.
هر چی نگاه می کنیم ............ یک نکته دلگرم کننده در کارنامه .......... ایشان دیده نمی شود.
سایت خبری حکیم نامهربان هم شریک تمام سوء مدیریتهای ایشان می باشد.
آینده گان خواهند نوشت ، دوران ............... مدیریت دکتر رفیعی پور بر سازمان دامپزشکی،در زمان وزیر محمودخان حجتی به همراه همشهریانش.اگر ناشناس نوشتم ،چون حکیم سانسور می کند ولی این قلم برای دوستان آشناست .
پاسخ ها
محمود علیپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
سلام به نظر من ایشون نیازی به اثبات خودشان به جنابعالی نیستن.ایشون خودشونو در جوامع بین المللی نیز نشون دادن.این همه افتخار رو نادیده میگیرین و میپردازین به یه کی دوتا کانون بیماری؟
سازمان دامپزشکی حرکت رو به رشد بالایی را داره تجربه میکنه که اگه امسال شما دوست و همکار گرامی اجازه بدن در کوتاه مدت و بلند مدت شاهد آن خواهید بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
جناب علیپور اینقدر تملق نفرمایید، ......................
شما لطف بفرمایید چند تا از دستاوردهای ایشان را برای ما بیان بفرمایید.
پاسخ ها
علیپور
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دوست عزیز اگه حقیقت به چشم شماتملق بحساب میاد اصلا مهم نیس .مشکل شما جایی دیگست.
چشمها را باید شست جور دیگر باید دید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
1
یک مقایسه دیگر هم لطفا داشته باشید:

در حقیقت موسسه پاستور ریشه اصلی موسسه رازی است که در سال 1305 وزارت بهداشت آن زمان یعنی اداره صحیه را بر خلاف فرزند خود یعنی "دائره دفع آفات حیوانی و سرم سازی" که ریشه مشترک سازمان دامپزشکی و موسسه رازی آغازین ایران هستند ترک نکرد و روز به روز با حمایت شدید پزشکان فهیم و فرهیخته وزارت بهداشت در حال پیشرفت و شکوفایی است. شایان توجه است که موسسه پاستور تا پیش از تشکیل دادن "دائره دفع آفات حیوانی و سرم سازی" توسط برخی از پزشکان خود، مسئول مبارزه با بیماری های دامی از جمله شاربن، مشمشمه و طاعون گاوی هم بود!

در حالی که موسسه تحقیقاتی رازی از زمان جدا شدن از وزارت بهداشت و رفتن به "وزارت فوائد عامه" و اداره فلاحت، وزارت کشاورزی و جهادکشاورزی تاکنون، چند بار تا مرز انحلال و فروپاشی کامل سقوط کرده است!

به نظر می رسد بازگشت موسسه رازی به اصل خویش یعنی وزارت بهداشت تنها راه حل مشکلات مزمن و لاینحل موسسه مظلوم رازی گرفتار آمده در چنبره وزارت جهادکشاورزی است!
نظر شما
ادامه