کد خبر: ۴۹۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

 


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۳ واحد رستوران و تهیه غذا در همدان توسط تعزیرات حکومتی همدان جریمه شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «علیرضا حسن پور»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: ۳ واحد رستوران و تهیه غذا در همدان توسط تعزیرات حکومتی همدان جریمه شدند.

وی گفت: این واحدها به اتهام عرضه خارج از شبکه یک تن گوشت منجمد علاوه بر اجبار به عرضه درشبکه رسمی به پرداخت جزای نقدی نیز محکوم شدند.

حسن پور افزود: باتوجه به اینکه گوشت های خارجی با هدف تنظیم بازار و استفاده خانواده ها وارد کشور شده در این رستوران ها برای سرو غذا مورد استفاده قرار می گرفت که با اقدام به موقع گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دادستانی بیش از یک هزار کیلوگرم گوشت منجمد وارداتی از سه واحد رستوران و تهیه غذا کشف شد.

وی گفت: شعبه پنجم این اداره کل پس از اجری تشریفات قانونی این سه واحد را علاوه براجباربه عرضه در شبکه رسمی، به پرداخت مبلغ ۵۶۳ میلیون و ۴۱۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
0
0
فقط زورشان به رستورانها می رسد چرا وقتی در یکی از استان ها فلان مدیر دامپزشکی در توزیع و مصرف چهل تن گوشت فاسد و غیر بهداشتی مافیای گوشت نقش دارد پس از دو سال هیچ برخوردی با او نشده و بلکه تشویق هم شده است و در سمت جدید رییس آزمایشگاه منصوب شده حال آنکه لااقل باید مدتی تا تعیین تکلیف و حکم قاضی از سمت های مدیریتی دور نگه داشته می شد پس عدالت کجاست ؟
نظر شما
ادامه