کد خبر: ۴۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
 

نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن بازدید از اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با مسئولان این اداره کل دیدار کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «سید قاسم جاسمی» نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن مشاهده بخشی از فعالیت های دامپزشکی در یک نشست صمیمانه با مدیر کل و کارکنان اداره کل دامپزشکی استان به گفتگو پیرامون محدودیت ها و تنگناهای عرصه دامپزشکی پرداخت.

وی گفت: دامپزشکی وظیفه سنگین و پرخطری دارد و نگاه من به جامعه دامپزشکی این است که نیروهای دامپزشکی در صف اول بیماریها و مخاطرات قرار دارند و اگر این قسمت را تقویت کنیم باعث کاهش هزینه های بعدی و کمک به سلامت جامعه شده است.

در ادامه دکتر امید حاج محمدی مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی گزارشی از وضعیت بهداشتی دامداریها و مرغداری های سطح استان ارائه و اعلام نمود با مجموعه اقدامات بهداشتی و هماهنگی بین بخش ها، از وقوع بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان جلوگیری بعمل آمد و خوشبختانه کرمانشاه جز استانهای بود که در سال گذشته هیچ واحد صنعتی مرغداری درگیر این بیماری نشدند.

حاج محمدی در ادامه افزود: با اقدامات انجام گرفته در دامداری های استان و شهرستان ها بیماری تب برفکی نیز در سال گذشته روند رو به کاهشی داشته است.

  سید قاسم جاسمی در پایان ضمن ابراز مسرت از موفقیت های صورت گرفته در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و تشکر از زحمات مدیر کل و پرسنل سخت کوش دامپزشکی اظهار داشت: کار دامپزشکی کاری سخت و تاثیر گذار در اقتصاد و سلامت جامعه است و سختی کار دامپزشکی مثال زدنی است و در خصوص کنترل بیماری ها قول مساعد داد  که پیگیری های لازم برای تخصیص اعتبارات دامپزشکی بعمل خواهد آمد.

مدیر کل دامپزشکی استان در پایان تصریح کرد: 50 درصد از بیماری ها در انسان از طریق تماس با دام و مصرف  فرآورده های خام دامی آلوده منتقل می شود و دامپزشکی با انجام برنامه های مراقبت، پایش، مبارزه، پیشگیری و کنترل این بیماری ها درحفظ و ارتقاء بهداشت عمومی نقش بسیار تاثیرگذاری دارد و با توجه به قرار گرفتن دامپزشکی در صف مقدم مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام تقویت این عرصه به کاهش چشمگیر هزینه های درمانی مردم منجر خواهد شد.

 
 
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
با سلام خب جناب دکتر چرا دامپزشکی را جز مشاغل سخت و زیان اور به تصویب نمی رسانید
ناشناس
|
Poland
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
سختی شعل پیشکشتان،امکانات ما در اداره طوری است که تمامی خودروها،پراید هستند و جالب اینکه عمدتا دوگانه سوز و مدل های بسیار پایین میباشند گذشته از ایمنی پایین آنها،فصای کافی در صندوق عقب برای وسایل کار جهت عزیمت به ماموریت بسیار محدود است این در حالی است که ............................. مادامیکه حتی زیر ساخت برای خدمت در یک کلانشهر ،فراهم نیست چگونه از عملکرد صحیح و مشاعل سخت سخن میگویند بنطرم وضعیت در تمامی ادارات دامپزشکی دیگر اینچنین است،ایا حکیم مهر تا به حال در این مورد گزارش تهیه کرده است یا فقط ژست پوپولیستی و عوام فریبانه مدیر کل ها را در خصوص سختی شعل دامپزشکی منعکس می نماید،اینها به چالش کشیدن بخش دولتی نیست در واقع توصیف وصعیت اسفناک زیر ساختهاست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
1
0
جناب آقای عزیز ناشناس معلومه اطلاعات غلط بهتون میدن یا خودتون رو زدید به خواب ان شاا... خداوند در این روزهای پایانی ماه مبارک به همه ما توفیق عنایت کنه که کلام به دروغ نگشاییم چون ۹۹/۵ درصد خودروهای دامپزشکی مزدا و کاپرا و ..... میباشد .و جا دارد از حضور سبز نماینده انقلابی و ولایت مدار جناب جاسمی و همراهانشون در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تشکر وپژه داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
عزیز دل برادر من در استان کرمانشاه خدمت نمیکنم و هیچ آشنایی با این استان ندارم و این جنگ قدرت احتمالا امثال نوعی مثل شما برای من اهمیت نداره چون کارشناسم و از یک کلانشهر بزرگ دیگر صحبت کردم و احتمالا این شرایط را برای دیگر نقاط فرض و محتمل دانستم پس قصاوت بیجا نفرمایید و سرگرم سیاست بازی خودتان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
سلام خدمت همکاران گرامی.همکاری که میفرمایند ماشینهای ما عمدتا پراید هست چرا دروغ میگوید مگر ماشینهای ما اکثرا نیسان دو کابینه و کاپرا هستند ما فقط یک ماشین پراید داریم که اونم مربوط به نهاد عقیدتیه.در تمام ماموریتها ار همین ماشینها استفاده میشود و در زمان مدیر کل های قبلی هم همینطور بوده.به نظرم دیگه چیزی نداشتید برای انتقاد به این موضوع اشاره کردید که بیشتر شبیه لطیفه است.عملکرد مثبت و دلسوزانه ومدبرانه جناب دکتد حاج محمدی در این مدت انقدر خوب بوده که همکاران بخش خصوصی ما و مردم هم فهمیده اند و حالا این عملکرد مطلوب به دید نمایندگان محتدم رسیده.پس بیاید ایشان را کمک و همراهی کنیم تا بتوانند باقیمانده مشکلات پیش رو را حل کنند نه الکی بگویم با پراید میرویم ماموریت.در حالیکه خدمت به مردم این چبزها رو نمیشناسد.ممنونم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
0
0
با سلام و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن عید فطر خدمت همکاران محترم. با نگاهی بی تعصب می توان گفت که قطعا در دوره مدیریتی هر مدیرکلی نقاط قوت و ضعف وجود داشته و دارد و نمیتوان بطور مطلق و سیاه و سفید صحبت کرد. نکته مهمی که می توان در این بین به آن توجه کرد رویکرد مثبت دوره جدید مدیریت دامپزشکی کرمانشاه نسبت به مسایل و مشکلات بخش خصوصی است. نگاه مثبت و همدلی و همراهی مدیریت دولتی با همکاران بخش خصوصی بنظرم مهمترین عامل پیش برنده برای رسیدن به اهداف اصلی سازمان هست که به لطف حضور آقای دکتر حاج محمدی در حال به وقوع پیوستن است که واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.
ناشناس
|
Poland
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
همکاران عزیز که مطلب درج فرمودید من در مورد استان شما ،کرمانشاه صحبت نکردم و مشکل، ارتباطی با مدیر کل استان کرمانشاه ندارد انصافا این همه قصاوت و سیاسی کاری، تهوع امیز است ودر عین حال به من ارتباطی ندارد روی سخن من با تمامی مدیر کل هاست که از عملکرد فقط بعد سیاسی ان را در نطر گرفته و دامپزشکی را همچون طفلی بی سرپرست به حال خود رها کرده اند گرچه اگر کسی هم یارای صحبت کردن داشته باشد از رعشه هایی که به میزش وارد خواهد شد جرات کاری را نخواهد داشت ولی فراموش نکنید ما یک دستگاه تخصصی هستیم
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۵
0
0
سلام دوستان
جوجه را آخر پاییز میشمارن دوستان عجله نکنید شب دراز است و قلندر بیدار
فرا فکنی بسه عجله نکنید خوب یا بد باید در درگاه خداوند هر کس مسئول عملکرد خودش هست انصاف داشته باشیم که
خدا وکیل طولی نمیکشه که این تیم هم باید جواب بدن
پس بیاید منطقی باشید
دیگران را کمتر نقد کنیم
بیاییم در راه خودسازی گام بر داریم و کمک به بهبود وضعیت حاضر و ..........
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
دوست عزیز کسی از فردای خودش خبر ندارد چه برسد به اینکه بخواهد درباره عملکرد فردای دیگران اظهار نظر کند. بنده تعجیلی در بیان نداشتم که شما می فرمایید شب دراز است و قلندر بیدار.
تا به اینجای کار رویکرد مدیریت جدید مثبت بوده و اینکه فردا چه پیش خواهد آمد...
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
سلام
خیلی عجیبه دوستان ما در کرمانشاه فکر میکنن فط کرمانشاهی ها مطالب را میخوانن
نه عزیزان شاید در کامنتهامنظور شما نباشید همیشه کلی نگاه کنید فکر نکنید همه خطاب به شماست شاید نظرات خطاب به اشخاص دیگری باشند
مثلا نمایندگان و .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
0
0
باسلام.من به اختلاف های شما همکاران بخش خصوصی که همدیگر رو به تیم تقسیم میکنید و حکایت جوجه و شب و قلندر میکنید.کاری ندارم خدا وکیلی مگر چه اتفاقاتی افتاده که این حرفها رو میزنید.ما بخش خصوصی در این مدت کم جز دلسوزی.نگاه متفاوت.احترام.چیزی دیگه ای ندیدم.حالا در راس این مدیریت جدید جناب دکتر حاج محمدی همیشه بخش خصوصی و دولتی رو یک پیکره دیده اند تاکید بر حل مشکلات ما دارند که این برای ما کافی است حالا ایشان با این امکانات کم تا چه حد این مشکلات رو میتونند حل کننند باز همبن که روحیه و تفکر ایشان در این زمینه مثبت است نهایت تشکر و سپاس رو از ایشان و تیمشان داریم.
نظر شما
ادامه