کد خبر: ۴۹۵۷۸


روابط عمومی دادگستری قزوین در خصوص انتشار خبر مربوط به صدور کیفرخواست علیه یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی قزوین اصلاحیه صادر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، دادستان عمومی و انقلاب قزوین از صدور کیفرخواست علیه یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی قزوین به همراه 4 متهم دیگر دائر بر اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی، مشارکت در کلاهبرداری و جعل در دادسرای خبر داده بود که در این خصوص لازم به توضیح است؛ تخلف 4 نفر از پرسنل دو داروخانه ابتدائا توسط دانشگاه علوم پزشکی قزوین کشف و در این خصوص به دادسرای قزوین اعلام شکایت شده بود و از یکی از معاونین این دانشگاه، شکایتی مطرح نشده و در این رابطه سهو قلم رخ داده است.

خاطرنشان می سازد در اثناء انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای قزوین معلوم شد که در خصوص پرونده مطروحه، از سوی یکی از معاونین دانشگاه علوم پزشکی قزوین بزه اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی صورت گرفته و به همین خاطر نامبرده از سوی دادسرای قزوین تحت تقیب قضایی قرار گرفت. 

ناگفته نماند در خصوص کشف تخلف مذکور، دانشگاه علوم پزشکی قزوین اقدامات مناسب و همکاری خویی با دادسرا داشته و با تشکیل این پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی در قزوین، موضوع در سطح کشور پیگیری و منجر به حصول نتایج مطلوب شده است.



نظر شما
ادامه