کد خبر: ۴۹۵۷۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه خدمات کلینیک‌های دامپزشکی محدود نمی‌شود گفت: کلینیک‌های جنرال و درمانگاه‌ها مجاز به ارائه خدمات به تمام دام‌ها هستند

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، عدم ارائه خدمات به طیوری نظیر مرغ و خروس در برخی از کلینیک‌های دامپزشکی سوژه‌ای است که مردم در فارس من با عنوان «محدودیت خدمات کلینیک‌های دامپزشکی» ثبت کرده‌اند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان در این خصوص اظهار کرد: خدمات در کلینیک‌های دامپزشکی به طیور هم ارائه می‌شود و باید این موضوع را بررسی کرد شاید مسئله چیز دیگری باشد.

«دکتر محمودرضا رسولی» با بیان اینکه پروانه‌ درمانگاه‌های دامپزشکی از طریق نظام دامپزشکی صادر می‌شود اما سیاست‌های کلی را سازمان دامپزشکی تعیین می‌کند گفت: کلینیک‌های جنرال و درمانگاه‌ها مجاز به ارائه خدمات به تمام دام‌ها هستند و اگر غیر از این بوده موارد را به ما اطلاع دهید.

وی با اشاره به اینکه برخی کلینیک‌ها مختص دام‌های کوچک نظیر سگ، گربه و حیوانات خانگی است و البته خدمات به طیور هم ارائه می‌شود گفت: کلینیک‌های اطراف دامپزشکی استان جنرال هستند و خدمات به تمام دام‌ها ارائه می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه در حوزه دامپزشکی پروانه فعالیت درمانگاه‌ها، اشتغال به امور درمانی، پلی‌کلینیک، مراکز واکسیناسیون و بیمارستان دامپزشکی صادر می‌شود افزود: گاهی مجوز راه‌اندازی درمانگاه و مراکز واکسیناسیون با هم داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 45 درمانگاه و اشتغال به امور درمانی در استان فعال است خاطرنشان کرد: 43 داروخانه دامپزشکی، پنج واحد آزمایشگاه و 16 مرکز واکسیناسیون در حوزه دام در استان فعالیت دارند.

 


انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر حسین زاده
|
Finland
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
طبعا"اینکه مجاز هستند ارائه دهند با اینکه توان و علم و مهارت لازم و امکانات مناسب را برای ارائه دارند یا نه !! بسیار با هم فرق دارد
کلینیسین دام کوچک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
0
0
اینکه خود کلینیسین وقتی در توان خود نمیبیند خدمات نمیدهد که عالیست جناب دکتر چرا ناراحت هستین؟؟؟؟؟؟؟؟
.........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
1
0
سلام جوجه مرغای من بعد 20روزگی کم غذا میشن چشماشون پف میکنه بعد سه چهار روز ضعیف میشن از بین میرن لطفا راهنماییم کنین دلیلش چیه
نظر شما
ادامه