کد خبر: ۴۹۵۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون توسعۀ مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از شبکۀ دامپزشکی شهرستان شهرکرد بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر اسماعیل دوستی» معاون توسعۀ مدیریت و منابع این اداره کل با هیأت همراه، از شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد بازدید کرد و در نشست صمیمی با پرسنل این شبکه، با نقطه نظرات آنها در قسمت اداری آشنا شد.

در ابتدا، «دکتر محسن مختاری»، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد، ضمن خیر مقدم اظهار داشت: تنوع فعالیت پرسنل دامپزشکی از یک طرف، تخصصی بودن و حساس بودن این فعالیت ها از طرف دیگر، شرایط ویژه ای را برای پرسنل دامپزشکی به همراه دارد که در میزان دریافتی های این افراد باید لحاظ شود.

در ادامه، دکتر دوستی با اشاره به درخواست های به حق پرسنل اظهار داشت: برای دستیابی به اهداف سازمانی، همه همکاران باید در کنار یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند تا بتوان به اهداف رسید.

دکتر دوستی بیان داشت: شرایط کاری کارکنان دامپزشکی بسیار مشکل بوده و دائماً در خطر مواجهه با بیماری های مشترک بین انسان و حیوان هستند و حتی آسیب های فیزیکی از ناحیۀ دام و احشام آنها را تهدید می کند اما متاسفانه اعتبارات دامپزشکی از ابتدا ضعیف دیده شده و مسئولین باید توجه بیشتری به این قشر زحمت کش داشته باشند، چراکه امنیت و سلامت غذایی آحاد جامعه را با سلامتی و جان خود، تضمین می کنند.

دوستی افزود: مهم ترین دغدغۀ یک کارمند، مبحث رفاهی و معیشتی است که به دنبال یافتن راهکارهای قانونی برای کاهش این دغدغه در پرسنل دامپزشکی استان هستیم.

سپس هر یک از پرسنل شبکه دامپزشکی شهرستان شهرکرد، خواسته ها، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را مطرح کرده و به بحث و تبادل نظر با معاون توسعۀ مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان پرداختند.

شایان ذکر است در این بازدید، رئیس اداره امور اداری، رفاه و پشتیبانی و رئیس اداره برنامه و بودجه اداره کل دامپزشکی استان، معاون توسعۀ مدیریت و منابع این اداره کل را همراهی می کردند.




انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
دکتر شفیعی بهتر شده خداروشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
شما بجنگید تا بهتر بشه،گذشته رو بی خیال شید،ما گوسمون پره
نظر شما
ادامه