کد خبر: ۴۹۳۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

کمیته صیانت از حقوق شهروندی در اداره کل دامپزشکی قزوین با حضور نماینده سازمان مدیریت تشکیل شد

دامپزشکی دستگاهی خدمات رسان است که علاوه بر حضور مراجعین، بطور میانگین کارشناسان آن سالیانه 7 بار برای ارائه خدمات دامپزشکی به یک منزل روستایی عزیمت می کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین کمیته صیانت از حقوق شهروندی  با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین برگزار شد و راهکارهای بهبود ارائه خدمات به بهره برداران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

«دکتر حمید زینالی» مدیر کل دامپزشکی استان قزوین هدف از تشکیل این جلسه را که با حضور روسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه برگزار شده بود، ارائه راهکارهای عملی برای جلب رضایت حداکثری مراجعین دانست و افزود: مجموعه دامپزشکی استان قزوین در راستای صیانت از حقوق شهروندی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا بهره برداران و مراجعین از خدمات رسانی توسط دامپزشکی رضایت کامل داشته باشند.

دکتر زینالی تصریح کرد: بخشی از خدمات دامپزشکی مربوز به عملیات واکسیناسیون و سمپاشی در واحدهای روستایی است که در این راستا همکاران مجموعه دامپزشکی سالیانه بطور میانگین 7 بار به یک منزل روستایی برای ارائه خدمات رایگان مراجعه می کنند و بخش دیگری از اقدامات دامپزشکی به نظارتهای آن برمی گردد که بالتبع ممکن است در برخوردهایی که با خاطیان صورت می گیرد، نارضایتهایی نیز ایجاد شود که طبیعی است.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین نیز در این جلسه میزان رضایت نسبی از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان قزوین را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تداوم این نگاه مثبت در آینده شد.

لازم به ذکر است اداره کل دامپزشکی استان قزوین طی 2 سال گذشته در جشنواره شهید رجایی که دستگاههای اجرایی مورد ارزیابی قرار می گیرند موفق به کسب رتبه برتر شده است

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
و سبک شدن و بی ارزش شدن کارشناس با همین مراجعه کردن
نظر شما
ادامه